Ik weet natuurlijk dat het bestaat. Maar heb er nog nooit opgezeten. Ik hoor van mensen om me heen enorm wisselende ervaringen, zowel positief als enorm negatief. Zelf heb ik een enorme drempel voor apps en datingsites. Maar wil mezelf een dezer dagen toch eens een schopje gaan geven.
Nu zit ik dus een beetje te lezen hoe het nou werkt, maar de site van Tinder zelf is er (expres?) een beetje vaag over. Je kunt dus een gratis profiel maken, maar ook 2 betaalde versies; plus en golden. Ik las ergens dat als je een betaald profiel aanmaakt, dan ben je โonzichtbaarโ voor mensen die jij niet geliked hebt. Dat vind ik een fijne gedachte, maar kan ik op de site van Tinder zelf niet terug vinden als feature?
Verder is er de mogelijkheid om via Facebook aan te melden of via je telefoonnummer. Ik heb geen Facebook dus via tel nr lijkt voor de hand liggend. Ik weet alleen niet zo goed of je dan je profiel een keer kunt wissen en echt vanaf 0 weer kan starten, met hetzelfde tel nr. Dus dat is ook nog een dilemma.
Ik hoor graag ervaringen, tips, waarschuwingen, etc. Ow en ik heb een mega jaloerse ex. Een nieuwe man in mijn leven gaat gegarandeerd een drama worden. Ik ga me daar niet door laten tegenhouden maar ik wil dus het liefst iemand leren kennen een beetje in de luwte. En een evt nieuwe relatie pas naar buiten brengen als het serieus is. Dus vandaar dat ik niet enorm frontaal op Tinder wil.