iMoeder je laatste zin zou best eens succes kunnen hebben ๐ dan kom je wel gelijk de mannen tegen die dat wel kunnen waarderen ๐ zoiets als eerste zin en daarna een klein beetje over jezelf. Hele teksten worden toch amper gelezen. 9 vd 10 x kijken mannen alleen en hebben ze de keuze binnen een seconde gemaakt.
Ik kwam nog wel eens profielen tegen waarin mannen hadden gezet dat ze op zoek waren naar gezellig contact en van daaruit wel zouden zien wat eruit zou komen. Dat waren de mannen die gewoon rustig gingen daten zonder gelijk in een bed te belanden.
Maar wat ik al zei, doordat ik erin had staan dat ik kinderen heb kwam ik wel wat serieuzere types tegen. Tuurlijk ook wel genoeg die dat niet waren maar die zijn zo doorzichtig dat je daar zo doorheen prikt.
Je hebt er trouwens ook genoeg tussen zitten die na 3 berichten al zeggen dat ze de meldingen van Tinder niet goed binnen krijgen en dan vragen om je telefoonnummer. Vooral geen gehoor aan geven. Die hebben het telefoonnummer van elke vrouw op Tinder die daar in trapt.