Bloem Nou idd! Dat laatste! De juf leek er ook op terug te komen, want ze kwam zomaar opeens van, ik heb hem niet laten verlengen omdat zijn citos niet goed waren, maar sociaal emotioneel niet op niveau. Maar vorig jaar had hij dit probleem niet, toen hij met oudere kindjes in de klas zat. Ik had altijd het gevoel dat ik niet kon zeggen dat ik HB vermoedde omdat zijn citos 'slecht' waren en ik eigenlijk dus daarom geen poot had om op te staan. Ze beaamde altijd wel dat hij snel was maar ja zijn citos he. Maar nee dat was niet de reden voor verlenging, dat was om zijn sociaal emotionele, dat nu eigenlijk slechter is geworden.
Echter heeft hij de laatste keer zijn citos ver boven gemiddeld gemaakt en opeens komt juf nu zelf van ja ik dacht aan HB en zijn rapport is een hele andere vibe. Waarom is dat nooit eerder uitgesproken? Omdat zijn citos nu wel 'goed' zijn? 😏
Hij is door 2 IBers geobserveerd, er kwam niks uit, alleen continu, we kunnen onze vinger er niet opleggen. We zijn al een tijd met hem bezig, nu doet hij ook mee met 1 of andere studie. Ik vind het een beetje veel voor hem worden, hij heeft vanaf januari 2018 tot nu 5!! x een cito moeten doen, testjes etc, er kwam niks uit. Maar nu na die laatste kan er van alles zijn. Daarom twijfel ik enorm, ook omdat hij als veel getest is afgelopen periode.