Bloem Het is dat ik net te laat was om de juf te melden geen cito bij hem af te nemen, ik was al te laat. Maar juist deze keer scoorde hij naar verwachting.
De school wil hem doorverwijzen, ik hoef zelf niet naar de huisarts hiervoor. Ik neem aan dat de school dan de kosten vergoedt? Goede vraag trouwens. En als ik het door laat gaan dan zou ik idd wel graag willen dat hij uitgebreid wordt onderzocht. Want dan is het maar meteen klaar en hoeft hij dit ook niet meer te doen hopelijk. Ik wil ook graag inzicht/inspraak op de zorgvraag richting hulpverlening, heb toch vaak negatieve ervaringen gelezen, dat de school een hele andere zorgvraag hanteerde dan besproken was.
Ik blijf het spannend vinden want wil niet dat hij 'anders' behandeld gaat worden, of in ieder geval dat hij dat zo voelt ofzo. Ben dan ook blij te lezen dat het allemaal spelenderwijs wordt afgenomen. Wat ik me afvraag is, wat voor soort vragen een 6 jarige kan krijgen tijdens een iq test, ik kan mij daar niets bij voorstellen. Weet iemand dit?