Hopsatee misschien bereiken ze dat als ze participizzaβs in de lerarenkamer zetten
de luizenmoeder 2e seizoen
fafa nou, ik zei orecies hetzelfde tegen mijn man. Jammer dat ze er niet wat leerkrachten bij doen
[verwijderd]
Sneeuwvlokjes
ik wist toen ik in die vorige post het woord participeren las dat anton daar een variant op verzonnen had vorig seizoen maar kon er niet op komen en bleef eraan denken! Dank je wel voor het invullen, scheelt mij piekeren
Ik heb echt geen enkele aflevering kunnen lachen om de grappen dit jaar, maar ik vond deze aflevering wel erg leuk! (ook herkenbaar met het gedoe rondom de luizen en schoolreisjes!). Toen Ank vandaag tegen anton zei "kom maar..." en hij in haar armen vloog... hilarisch
[verwijderd]
door dit topic bedenk ik me nu dat ik al 2 of 3 afleveringen heb gemist.
Kijkcijfers dalen blijkbaar ook, al waren het er nog steeds 2,1 miljoen.
Ja, wij vinden het ook een stuk minder leuk dan vorig seizoen, maar we kijken wel trouw. Maar ik kan me voorstellen dat mensen nu afhaken. Het is hier en daar nog wel grappig (de aflevering van gisteren had wat meer grappige momenten), maar we liggen niet echt meer in een deuk.
Die van gisteren wel weer gekeken. Volgende week weet ik nog niet. Ik hoorde in het voorstukje "kruis hem" roepen (nav paasverhaal?), voel me daar niet prettig bij.
Maar ik denk dat het goed is dat ze na dit seizoen stoppen
Nou.... bij de opmerking βje lijkt wel een moffenh#erβ spoot de cola uit mijn neus...
(kan echt niet, maar ik kon er niks aan doen )
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Wat een ijzersterke aflevering! "Weer een onschuldig iemand aan het kruis genageld!" Die ging bij mij echt door merg en been.
[verwijderd]
[verwijderd]
Ja vind ik ook!
Ik vind het hele seizoen eigenlijk wel heel erg sterk. Misschien wel beter dan seizoen 1.
[verwijderd]
Pilea Ik ook.
[verwijderd]
Serieus, wat een stom einde! Dit slaat toch nergens op?!
[verwijderd] Ja ik vond het ook een beetje raar, lijkt alsof er nog iets van een vervolg komt dan. Voor de rest wel een leuke aflevering vond ik, heb gisteren ook nog de laatste paar weken teruggekeken want ik had ze gemist. Erg gelachen.