Betsy Nou.... bij de opmerking βje lijkt wel een moffenh#erβ spoot de cola uit mijn neus... (kan echt niet, maar ik kon er niks aan doen π¬)
Zara75 Betsy hier ook hoor, ook nog ff teruggespoeld om te luisteren of we het wel goed hadden verstaan.π We hebben er helemaal om in een deuk gelegen. ππ
[verwijderd] Wat een ijzersterke aflevering! "Weer een onschuldig iemand aan het kruis genageld!" Die ging bij mij echt door merg en been.
Sevenof9 [verwijderd] Ja ik vond het ook een beetje raar, lijkt alsof er nog iets van een vervolg komt dan. Voor de rest wel een leuke aflevering vond ik, heb gisteren ook nog de laatste paar weken teruggekeken want ik had ze gemist. Erg gelachen.
[verwijderd] Jessie80 Niks. Dit was de laatste aflevering. Daarom is het zo stom. Want verder was het best een mooie aflevering, maar dat einde...
Pilea Ik vond het wel een mooie laatste aflevering. Alleen dat einde, dat we Volkert niet echt te zien krijgen vond ik een beetje jammer. Nu blijven we gefrustreerd achter en het is toch echt gestopt.