Ik ben een afgedwaald schaap van de kudde (chistelijk opgevoed, maar doe er nu niks meer mee).... maar zelfs ik voelde toch hierendaar een pijnscheut over het vele gevloek en bij het zingen door de muren heb ik mn oren en ogen dichtgehouden van plaatsvervangende schaamte. Ik vind het verhaal op zich wel sterk, maar jammer van het vele gevloek, dat is toch altijd een zwaktebod vind ik.

• [verwijderd]

Vanochtend had ik met twee andere moeders luizenpluis in de klas van mijn dochter. Naar aanleiding daarvan ben ik benieuwd of er nog een keer een aflevering komt waarin de halve klas van juf Ank luizen blijkt te hebben. Volgens mij kun je daar ook wel een heel grappige aflevering over maken.

Ik heb nu de eerste 2 afleveringen van dit seizoen gekeken en vond het vorig jaar leuker, toen was het concept natuurlijk nieuw en origineel. Nu vind ik nog steeds wel dat er grappige stukjes zijn ('Bradley heeft niks anders' πŸ˜‚), maar hmm als ik de reacties hier zo lees weet ik niet of ik de rest nog ga zien.

4 dagen later

Ik heb wel weer gelachen. Sowieso de referentie naar de werkdruk, het gedoe rondom de slechte communicatie en de verschillende systemen, de schoolfoto en het hele feedback geven. Anton was weer beschamend natuurlijk... πŸ™€

"Phillipine, zet die genocidehoed af" πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Ik vind het trouwens wel steeds stommer worden dat er maar twee leraressen op die school lijken te werken. Kunnen ze nou echt niet een paar figuranten erbij zetten in de kantine en op die positivefeedback studiedag?

fafa ja dat vond ik ook! Je kan toch niet groep 4 en groep 8 hebben en verder niks. Voor de rest wel een heel leuke aflevering.

fafa Echt he! Dat ze de hoofdkarakters zijn prima maar tijdens zon teamdag of soms in de lerarenkamer kan je er wel wat meer laten participeren toch?!

• [verwijderd]

Robije die opmerking was goud!

Ik vind naast juf Helma, Ursula ook een geweldig karakter! Zoveel herkenning zie ik bij deze vrouw.

fafa nou, ik zei orecies hetzelfde tegen mijn man. Jammer dat ze er niet wat leerkrachten bij doen πŸ˜‰

• [verwijderd]

Sneeuwvlokjes

ik wist toen ik in die vorige post het woord participeren las dat anton daar een variant op verzonnen had vorig seizoen maar kon er niet op komen en bleef eraan denken! Dank je wel voor het invullen, scheelt mij piekeren πŸ˜‚

11 dagen later

Ik heb echt geen enkele aflevering kunnen lachen om de grappen dit jaar, maar ik vond deze aflevering wel erg leuk! (ook herkenbaar met het gedoe rondom de luizen en schoolreisjes!). Toen Ank vandaag tegen anton zei "kom maar..." en hij in haar armen vloog... hilarisch πŸ˜‚

• [verwijderd]

door dit topic bedenk ik me nu dat ik al 2 of 3 afleveringen heb gemist.