• [verwijderd]

Mamavandrie34 'Multifunctionele ruimte' is wel een creatieve omschrijving inderdaad...

• [verwijderd]

[verwijderd] hahaha, jaaaa dan klinkt het even extra interessant.

• [verwijderd]

Mamavandrie34 maar echt! ik ben iemand die dus hier niet doorheen kan kijken en daardoor totaal de ruimtes niet meer ziet en ook niet kan zien wat er wel van te maken is. Bij dit soort foto's haak ik meteen af.

• [verwijderd]

[verwijderd] ja echt hoor, dat maakt het dan zo lastig en denk dat veel mensen dat zullen hebben.

Bij ons was het destijds gewoon een leegstaande bouwval. Voor sommigen nog lastig om te zien wat er van gemaakt kon worden, maar ik vond het juist fijner dan een hoop spullen en zooi erin. Dat maakt het veel moeilijker.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Elena22 maar wel ongeveer het duurste en een van de meest gewilde stukjes grond van Nederland boven Zwolle.

Ik moet er zelf niet aan denken. Bijzondere tuin ook.

• [verwijderd]

Hopsatee 🤣 OMG wat een wansmaak hebben die mensen.

• [verwijderd]

Hopsatee Nou, voor een bouwval in Groningen had ik een iets ander bedrag in gedachten.. 😂

• [verwijderd]

Hopsatee

Dat huis is echt bééééldig!
      Maar wat is dat daar in die loods? Lijkt wel voor parenavonden of zo...

• [verwijderd]

Hopsatee die mensen hebben een bijzondere smaak 😱

[verwijderd] je moet echt wel je best doen inderdaad... maar het blijft een mini huisje hoor, dus heel veel zal het niet worden. Mijn vriend heeft familie in Groningen-stad en ik weet dat het daar gewoon vrij duur is ook. Minder dan hier in H aa rlem, maar wel duur

Mbt het huis-met-bewoners erbij.. als ik bejaard ben, en niemand om het huis aan te laten erven als ik dood ben, vind ik dit best een prima contructie!
        Die mensen hebben -uiteindelijk- een goedkoop huis, en ik kan nog genieten van mijn geld zolang ik leef, ipv dat het alleen maar bakstenen zijn.
        Ook leuk als je je kinderen een loer wilt draaien hihi, lekker op vakantie gaan en niets achter laten. Sommige kinderen verdienen dit, als je hoort hoe ze met hun ouders omgaan...

• [verwijderd]

[verwijderd]

17m2 😮 en dan 2 ton.
        Bizar eigenlijk,het gaat toch helemaal nergens over.

• [verwijderd]

[verwijderd] Die eerste heeft niet eens een slaapkamer.. Slapen op de bank? Wat een geld voor zo iets kleins!

• [verwijderd]

Hopsatee Jacuzzi, ligbanken en tuinmeubilair, een douchecabine open en bloot in de hoek.
          Hmmmmm......