• [verwijderd]

[verwijderd] en geen aansluiting/ruimte voor een wasmachine. Je moet daar echt heel minimalistisch leven anders past het niet 😂

• [verwijderd]

Mamavandrie34 ondanks de toplocaties schrik ik wel van de prijs van 2 ton voor 17m2 eigenlijk. Die 2e snap ik, maar vind ik bijzonder doordat de erfpacht hoger is dan de woningwaarde.

• [verwijderd]

Mamavandrie34 al geven ze me 5 ton toe 😂 voor geen goud... zou niet dood gevonden willen worden in sloten.

[verwijderd] 17m2, mijn slaapkamer is nog groter! En ik vraag mij af of je dan bij de buren moet slapen ofzo? Ik zie nergens ruimte voor een bed.

• [verwijderd]

Mary die bank is een slaapbank, zo 1 heeft mijn zoon op zijn slaapkamer staan voor als er vriendjes of vriendinnetjes blijven logeren.

Angel1980 zo'n klein huis en dan nog niet zo goed kunnen poetsen dat die voegen/kitranden in de badkamer gewoon schoon zijn...

[verwijderd]
    Daar zijn ze gek....2 ton voor een kruiphok met 126 euro voor servicekosten?
    Dan liever waar ik woon, vrijstaand voor nog geen 2 ton ( wel een stuk saaier,dat dan wel...😉)