[verwijderd] Ooooo, lijkt me zo gaaf om zo te wonen. Of een oud klooster dat verbouwd is ofzo.

• [verwijderd]

Angel1980

Ze willen dus dat je dit koopt, maar zelf niet mee betalen in de kosten? Lekker gratis wonen. Geen hypotheek, geen huur.... Dus....😱

• [verwijderd]

[verwijderd] Het punt is dat je het huis veel goedkoper koopt dan wanneer het vrij opgeleverd zou worden. Een investering dus.

• [verwijderd]

[verwijderd]
      Ja dat snap ik, maar toch....

Grof gezegd hoop je dan maar dat de eigenaar 90+ is, ben je snel van ze af ... 🀫

• [verwijderd]

Angel1980 och jeetje, die keuken kan je je kont niet in keren. Maar voor de rest inderdaad wel mooi en strak!

[verwijderd] ik denk dag de prijs het voordeel voor de koper is

Maar dit huis gaat toch nooit meer waard worden dan 60k?

Feye oh nee niet echt land, ik heb nog meer in kloosterzande gekeken, en daar koop je dus voor ong €115.000/€125.000 een woning van 3/4 kamers. Dus misschien zit er toch wel wat in... ik woon in de randstad dus ik vind het allemaal belachelijk goedkoop πŸ˜‚

• [verwijderd]

Hopsatee bijzonder huis overall.. 😱

Hopsatee Ik vind het hele huis bijzonder. 1 grote chaos en dan hangt er een kroonluchter als een soort β€˜dan lijkt de rommel hip’ of zoiets?

iMoeder Ja eens het is echt bijzonder ingericht 🀨 En die knuffels en kattenbeeldjes door het hele huis zijn ook bijzonder

Mamavandrie34 Ja precies, dat vind ik dus ook. Net of iemand in een schuur een verdieping heeft gezet, wat meubels en lampen erin en hup, klaar. Heel rommelig.
            En dan 3 ton voor vragen....

• [verwijderd]

Dat lijkt wel Japanse duizendknoop in die tuin...