• [verwijderd]

Hopsatee bijzonder huis overall.. 😱

Hopsatee Ik vind het hele huis bijzonder. 1 grote chaos en dan hangt er een kroonluchter als een soort β€˜dan lijkt de rommel hip’ of zoiets?

iMoeder Ja eens het is echt bijzonder ingericht 🀨 En die knuffels en kattenbeeldjes door het hele huis zijn ook bijzonder

Mamavandrie34 Ja precies, dat vind ik dus ook. Net of iemand in een schuur een verdieping heeft gezet, wat meubels en lampen erin en hup, klaar. Heel rommelig.
    En dan 3 ton voor vragen....

• [verwijderd]

Dat lijkt wel Japanse duizendknoop in die tuin...

• [verwijderd]

Mamavandrie34 'Multifunctionele ruimte' is wel een creatieve omschrijving inderdaad...

• [verwijderd]

[verwijderd] hahaha, jaaaa dan klinkt het even extra interessant.

• [verwijderd]

Mamavandrie34 maar echt! ik ben iemand die dus hier niet doorheen kan kijken en daardoor totaal de ruimtes niet meer ziet en ook niet kan zien wat er wel van te maken is. Bij dit soort foto's haak ik meteen af.

• [verwijderd]

[verwijderd] ja echt hoor, dat maakt het dan zo lastig en denk dat veel mensen dat zullen hebben.

Bij ons was het destijds gewoon een leegstaande bouwval. Voor sommigen nog lastig om te zien wat er van gemaakt kon worden, maar ik vond het juist fijner dan een hoop spullen en zooi erin. Dat maakt het veel moeilijker.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Elena22 maar wel ongeveer het duurste en een van de meest gewilde stukjes grond van Nederland boven Zwolle.

Ik moet er zelf niet aan denken. Bijzondere tuin ook.

• [verwijderd]

Hopsatee 🀣 OMG wat een wansmaak hebben die mensen.

• [verwijderd]

Hopsatee Nou, voor een bouwval in Groningen had ik een iets ander bedrag in gedachten.. πŸ˜‚

• [verwijderd]

Hopsatee

Dat huis is echt bééééldig!
          Maar wat is dat daar in die loods? Lijkt wel voor parenavonden of zo...