• [verwijderd]

[verwijderd] Ook al zo’n juweeltje! ❀️

• [verwijderd]

[verwijderd] πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ben ik een keer groen bezig is het nog niet goed πŸ™ˆ

[verwijderd] ik heb net mijn middelste zwaar teleurgesteld. Ik zei voor de grap dat we dat wel gingen kopen. Hij was al aan het bedenken dat hij een app-groep voor zijn vrienden moest aanmaken en dat hij dan met de boot moest overtuigde hem helemaal van een goed plan.

Hij begon bijna te huilen toen ik zei dat we dat niet serieus kunnen betalen.😞

• [verwijderd]

Femkes ach arm ding!
      Voorlopig gelooft hij je helemaal niet meer de volgende keer dat je iets leuks verteld!

• [verwijderd]

Femkes prachtige oude details zeg! Ja het is echt een gigantisch bedrag.. Met een gemeentelijk monument ben je ook echt gebonden aan van alles en nog wat. Dus helemaal naar je eigen smaak zal het vast niet kunnen worden door evt. beperkingen.

• [verwijderd]

Femkes De plattegrond πŸ˜‚ Die architect had waarschijnlijk iets teveel boerenjongens op tijdens de bouwtekeningsfase...

• [verwijderd]

[verwijderd] prachtig zeg ❀
        Heel erg mooi opgeknapt ook!

• [verwijderd]

iMoeder Ik zou het ook niet weten haha. Misschien als je een heel groot gezin hebt πŸ˜‰

Maar ik vind het wel echt een plaatje van een huis. Maar doe mij van die mooie oude balken en ik word al snel blij.

[verwijderd]
        prachtig!
        Ik heb wel eens tegen mijn man gezegd dat zoiets echt een droom van mij is. Een kerk ombouwen tot een woonhuis.

iMoeder briljant! Het is een klein museumpje op zich. Die kachel in de voorkamer, zo mooi. Het is idd een opmnappertje, maar met potentie.

• [verwijderd]

[verwijderd] waar zou dat "gurus 4 all" nou weer op slaan?πŸ€”

• Sweetl hebben hierop gereageerd.