De camping wasmachine is ook een dingetje ja. Wij waren de eerste keer als gezin kamperen. Na een tijdje moet je er toch aan geloven om te wassen. Het was een vrij natte zomer dus ik zou de droger ook gebruiken. Ik netjes op tijd heen om mijn was uit de wasmachine te halen. Wachten en wachten tot degene terug kwam waaarvan de droger al een tijdje klaar was. Meerdere vrouwen zeiden al dat ik het er dan maar uit moest pakken omdat ie al best lang klaar was. Dat vond ik best raar om te doen al had ik het al wel gezien dat mensen dat deden. Dus ik de spulletjes eruit gehaald, was ook nog eens heel weinig, en heel netjes bovenop de droger gelegd, mijn eigen was erin en weer terug naar de tent. Kom ik terug om mijn was op te halen, had degene van wie ik de was eruit gehaald had de droger uit gezet😡🤬🤬! Ik kon dus naar de receptie voor een nieuwe droger munt. Later zag ik een camping gast zijn tenttapijt in zo'n wasmachine proppen en heb nooit meer op de camping gewassen. Mijn man nam het dan mee naar huis als hij moest werken en later had ik m'n eigen wasmachine voor op de camping. Dan weet je iig wat er daarvoor ingezeten heeft.

Robije Ik ook niet 🙈 Maar ik verdraag ze nu beter omdat het leuk voor mijn kinderen is 😂

Robije Daar stuur ik altijd mijn man op af. Die is echt een kindervriend en alle kinderen gaan altijd met hem kletsen en grapjes maken. Ik heb daar dus geen zin in 😂

Wel lief van mijn man uiteraard 😍

• [verwijderd]

Youtan Ha, zo heb ik eens bijna twee jaar in een ‘Private Gentlemen’s Club’ in Londen gewerkt. Ik had heel wat uit te leggen aan mijn ouders toen ik ging solliciteren...😂

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Mary Ik kon ook niks uitbrengen en hoopte nog even serieus dat hij geintje zou roepen. Helaas niet 😬. Uiteindelijk riep mijn man dat we echt hoognodig de afwas moesten doen en zijn we weggevlucht. Veel belangrijkere afspraken konden we niet bedenken op de camping 😂.

Manque
We zaten afgelopen zomer op een kleine camping. Onze jongste had al snel vriendje gevonden. Twee weken lang zijn we die memsen elke dag tegen gekomen. Bleehh,
Komend jaar gaan we weer naar een grote camping :-)

Treez wat een gek met zn poppen. Wat vonden zn kinderen ervan?

• [verwijderd]

Mammielove waarom? Geluidsoverlast en noem maat op snap ik echt. Maar dat iemand zich van een ander outfitje voorziet snap ik echt niet.

@Robije bedankt voor de heads up 😂😭 Toch maar ook weekendjes zonder kinderen blijven boeken dan haha

@Youtan ik heb hier nog niet eens overna gedacht hoe fout dat eigenlijk klinkt 😅😳

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] Nou, gewoon. Al dat ijdele gedoe. Op een camping hoort men gewoon te stinken in ongewassen kleding ja...

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Luca75 Geen idee en eerlijk gezegd hebben we ze de rest van de week proberen te vermijden. Ik vond ze een beetje eng. Ik weet wel hoe zijn vrouw erover dacht. We kwamen namelijk op het gesprek toen ik vertelde dat mijn man oude beschimmelde camera’s verzamelde en deze het liefst alle 100 in de kamer uitstalt. Zijn vrouw gaf aan dat hij ook een hobby had, die veel ruimte in beslag nam en niet matchte met het interieur. Achteraf gezien leek mij dat nog het minst zorgelijke van deze hobby 😬

• [verwijderd]

[verwijderd] alleen op de camping? Doe ik de rest van het jaar wat verkeerd denk ik...

• [verwijderd]

[verwijderd] Ik ben het hele jaar in training voor de vakantie...

• [verwijderd]

[verwijderd] ga ik ook eens proberen misschien gaat het dan tijdens de vakantie beter.

"Handdoekjeleggen' 😑 Ergernis nr.1. En dan mensen die al aan het bier zitten terwijl ik mijn tweede cappuccino aan het drinken ben (dus tegen 10.00 uur.. 🙄), lawaai na 0.00 uur en last but not least, handdoekjeleggen... 😏

Hollanders die hardop klagen hoe duur alles is en strategien bedenken over hoe ze goedkoper uit kunnen zijn (je kan beter 1 stokbrood nemen, dan 4 losse broodjes!)
            Buren die foute moppen tappen, plat praten, boeren laten, lege bierflesjes voor hun deur verzamelen, gesprekken willen aanknopen over het weer (nou het blijft de hele week regenen, dus voor het weer had je niet hierheen hoeve kommen!)

Dus ik probeer zo min mogelijk mensen en vooral zo min mogelijk nederlanders tegen te komen op vakantie☺️

8 dagen later

Geluidsoverlast in alle vormen, behalve verkeer.
            Verder erger ik me niet zo snel.
            Oh ja, op de wintersport aan mensen en kinderen die voor willen dringen bij de lift. Daarbij zet ik meestal mijn ski op hun ski en steek mijn stok voor ze terwijl ik stoïcijns voor me uit kijk.

2 maanden later

De eerste dag dat je op vakantie bent en eigenlijk drukker met regeldingen bent dan normaal. Je plekje zoeken. Alles inrichten. Ik kan pas ontspannen als de boel op 'orde' is. De tweede dag begint de vakantie eigenlijk pas. En dat het meestel sneller voorbij is dan ik zou willen :p