[verwijderd]
Ik irriteer me eigenlijk nooit aan iets op vakantie.
Nu gaan wij niet naar vakantieparken oid.
Meestal een huisje in the middle of nowhere.
Dus kan me niet echt ergeren aan anderen.
Ik probeer zoveel mogelijk te genieten
Ik irriteer me eigenlijk nooit aan iets op vakantie.
Nu gaan wij niet naar vakantieparken oid.
Meestal een huisje in the middle of nowhere.
Dus kan me niet echt ergeren aan anderen.
Ik probeer zoveel mogelijk te genieten
Het enige wat ik ooit vervelend heb gevonden op vakantie was een camping waar bij stond dat er zwemwater was, maar dat was een smerig haventje wat levensgevaarlijk was waar niemand die goed bij zijn hoofd was zou gaan zwemmen en zeker niet met kinderen. De teleurstelling van de kinderen ook, ik vond het zo sneu!
Mammielove irriteer je je daar serieus aan ja?
Diazz Ik erger me eigenlijk nooit op vakantie. We hebben eigenlijk altijd mooi weer. Kinderen genieten, mama en papa hebben rust en we zijn heerlijk samen.
Ja dit! Vooral de oudste geniet zichtbaar van het feit dat pappa en mamma er allebei zijn en daar genieten wij dan weer van!
Te harde (en stomme) muziek bij de buren! Irritante kinderen die bij mij komen zeuren, hangen, kijken .... ga je eigen moeder vervelen!
Kinderen die te vroeg wakker zijn en teveel herrie maken, kinderen die nog te laat wakker zijn en teveel herrie maken!
Gedeeld sanitair vind ik echt nΓet te doen. Evenals mensen die met je op willen trekken, andermans kinderen die tegen je aan gaan zwammen, constant bij elkaar in de kijk zitten, etc. Mijn idee van vakantie is met rust gelaten worden, liefst helemaal geen andere mensen tegenkomen Maar mijn man is wel een gezelligheidsdier, dus we zullen toch wel eens ergens belanden waar er geen ontkomen aan is.
Manque Dit heb ik ook altijd, ik houd echt van kamperen maar die mensen om je heen, vreselijk. Tot dus afgelopen vakantie, een stel met ook 2 meisjes ontmoet en het daar heel leuk mee gehad, heel ongedwongen, heel relaxte mensen met dezelfde soort humor. Had ik nooit achter mezelf gezocht
Manque ik ben juist van het borrelen met Jan en Alleman. Als de meiden vriendjes maken, dan keuren wij altijd direct de ouders om te beoordelen of het geschikt borrelmateriaal is. Zo niet dan moeten de kinderen nieuwe vriendjes maken van ons
[verwijderd] heerlijk!
Wij zijn op vakantie nog weinig borrel-mensen tegen gekomen helaas.
Oh en wat manque zei, kinderen die bij je tent komen staan en continu tegen je praten.. ga ff lekker bij een ander lopen loeren.
Tot nu toe al een aantal jaren heerlijk naar een adults only hotel geweest zodat ik geen last heb van mijn grootste ergernis: kinderen. Nu zelf zwanger van de eerste twee kindjes dus vanaf volgende zomer zal ik er toch aan moeten geloven... Hoop dat ik andermans kinderen toch minder vervelend ga vinden als ik zelf kinderen heb haha
Liefwolkje nou Ehm nee Haha. Ik vind de meeste andere kinderen nog steeds niet leuk
Robije niet alle borrelmensen blijken bij nader inzien geschikt borrelmateriaal. Goede screening vereist .
Twee jaar geleden zaten we wat te drinken met een stel, totdat de man vertelde dat hij levensgrote nazi poppen verzamelde. Deze stonden in hun woonkamer opgesteld en hadden zelfs hun eigen bank. Hij vond (hij zei dit letterlijk) de nazis toffe mensen. Echt een moment dat je plotseling herinnerd een zeer belangrijke afspraak te hebben en per direct weg moet .
Liefwolkje het blijft toch altijd apart klinken βadults onlyβ
[verwijderd] Zo dan, dat was echt een wtf-moment! Ik zou geloof ik met mn mond vol tanden zitten en de eerste 2 minuten niets uit kunnen brengen. Knap dat je zo snel een afspraak kon verzinnen!
De camping wasmachine is ook een dingetje ja. Wij waren de eerste keer als gezin kamperen. Na een tijdje moet je er toch aan geloven om te wassen. Het was een vrij natte zomer dus ik zou de droger ook gebruiken. Ik netjes op tijd heen om mijn was uit de wasmachine te halen. Wachten en wachten tot degene terug kwam waaarvan de droger al een tijdje klaar was. Meerdere vrouwen zeiden al dat ik het er dan maar uit moest pakken omdat ie al best lang klaar was. Dat vond ik best raar om te doen al had ik het al wel gezien dat mensen dat deden. Dus ik de spulletjes eruit gehaald, was ook nog eens heel weinig, en heel netjes bovenop de droger gelegd, mijn eigen was erin en weer terug naar de tent. Kom ik terug om mijn was op te halen, had degene van wie ik de was eruit gehaald had de droger uit gezet! Ik kon dus naar de receptie voor een nieuwe droger munt. Later zag ik een camping gast zijn tenttapijt in zo'n wasmachine proppen en heb nooit meer op de camping gewassen. Mijn man nam het dan mee naar huis als hij moest werken en later had ik m'n eigen wasmachine voor op de camping. Dan weet je iig wat er daarvoor ingezeten heeft.
[verwijderd] Hier ook! Ik erger me dan eigenlijk niet!