De camping wasmachine is ook een dingetje ja. Wij waren de eerste keer als gezin kamperen. Na een tijdje moet je er toch aan geloven om te wassen. Het was een vrij natte zomer dus ik zou de droger ook gebruiken. Ik netjes op tijd heen om mijn was uit de wasmachine te halen. Wachten en wachten tot degene terug kwam waaarvan de droger al een tijdje klaar was. Meerdere vrouwen zeiden al dat ik het er dan maar uit moest pakken omdat ie al best lang klaar was. Dat vond ik best raar om te doen al had ik het al wel gezien dat mensen dat deden. Dus ik de spulletjes eruit gehaald, was ook nog eens heel weinig, en heel netjes bovenop de droger gelegd, mijn eigen was erin en weer terug naar de tent. Kom ik terug om mijn was op te halen, had degene van wie ik de was eruit gehaald had de droger uit gezet๐ก๐คฌ๐คฌ! Ik kon dus naar de receptie voor een nieuwe droger munt. Later zag ik een camping gast zijn tenttapijt in zo'n wasmachine proppen en heb nooit meer op de camping gewassen. Mijn man nam het dan mee naar huis als hij moest werken en later had ik m'n eigen wasmachine voor op de camping. Dan weet je iig wat er daarvoor ingezeten heeft.