[verwijderd] Ach een camping of vakantiepark is niets voor mij, daarom gaan wij daar ook niet heen op vakantie, scheelt weer ergernissen.
Wat betreft huishouden en niet koken ben ik het met je eens, de enige huishoudelijke taak die ik doe, is af en toe de robotstofzuiger in het zwembad gooien.
Wat betreft het zand dat overal zit, leve de buiten douche, dan loop je het tenminste ook niet naar binnen. πŸ˜‰

Afgelopen jaar hadden we een samengesteld gezin naast ons in de stacaravan. Ging niet helemaal soepel. Stiekem ben ik dan blij dat het dus niet alleen bij ons soms zo gaat ;-)

Nog een irritatiepuntje: de muggen. Ik word altijd lek gestoken.

Campinggasten bij ons op het pad, die dus tig keer per dag langslopen (geen probleem natuurlijk), maar zich ook 4x per dag minimaal verkleden.

• [verwijderd]

Mammielove waarom stoor je je dan aan dat verkleden?

Ik erger me op vakantie aan vervelende kinderen, en aan ouders die vervolgens met een veel te harde stem die vervelende kinderen corrigeren. Het liefst natuurlijk rond 7 uur 's ochtends. En ik erger me aan tieners die tot een uur of 22:00 veel te veel lawaai maken omdat ze zichzelf zo interessant vinden πŸ˜‰
      Een aan teveel zon, en aan teveel regen, maar ja, dat heb je met kamperen πŸ˜‰

Er komt steeds meer boven wat me irriteert hhaha. Bv de wasmachines op de camping. Dan heeft er iemand een was ingestopt en aangezet. Dan zie je hoe lang het duurt voor je was klaar is. Zorg dan ook dat je dan terug bent bij de machine, er zijn meer mensen die willen wassen.

En dan ook nog boos worden dat iemand anders je natte was eruit haalt en in de tas stopt die op de machine staat.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Luca75 haha ik heb ook een irritatie verzonnen. Maar ik probeer me er niet te veel aan te storen want dat is zonde van de vakantie. Op de camping mensen die een was in de machine hebben en een was erbovenop leggen en dan denken dat de ze dus de machine voor de volgende ronde automatisch gereserveerd hebben. En inderdaad boos zijn als jij er eerder was en jouw was dan in de machine zit... dikke doei!!!

• [verwijderd]

Ik irriteer me eigenlijk nooit aan iets op vakantie.
        Nu gaan wij niet naar vakantieparken oid.
        Meestal een huisje in the middle of nowhere.
        Dus kan me niet echt ergeren aan anderen.

Ik probeer zoveel mogelijk te genieten

Het enige wat ik ooit vervelend heb gevonden op vakantie was een camping waar bij stond dat er zwemwater was, maar dat was een smerig haventje wat levensgevaarlijk was waar niemand die goed bij zijn hoofd was zou gaan zwemmen en zeker niet met kinderen. De teleurstelling van de kinderen ook, ik vond het zo sneu!

• [verwijderd]

Mammielove irriteer je je daar serieus aan ja?

Diazz Ik erger me eigenlijk nooit op vakantie. We hebben eigenlijk altijd mooi weer. Kinderen genieten, mama en papa hebben rust en we zijn heerlijk samen.

Ja dit! Vooral de oudste geniet zichtbaar van het feit dat pappa en mamma er allebei zijn en daar genieten wij dan weer van!

Te harde (en stomme) muziek bij de buren! Irritante kinderen die bij mij komen zeuren, hangen, kijken .... ga je eigen moeder vervelen!

Kinderen die te vroeg wakker zijn en teveel herrie maken, kinderen die nog te laat wakker zijn en teveel herrie maken!

Gedeeld sanitair vind ik echt nΓ­et te doen. Evenals mensen die met je op willen trekken, andermans kinderen die tegen je aan gaan zwammen, constant bij elkaar in de kijk zitten, etc. Mijn idee van vakantie is met rust gelaten worden, liefst helemaal geen andere mensen tegenkomen πŸ˜› Maar mijn man is wel een gezelligheidsdier, dus we zullen toch wel eens ergens belanden waar er geen ontkomen aan is.

Manque Dit heb ik ook altijd, ik houd echt van kamperen maar die mensen om je heen, vreselijk. Tot dus afgelopen vakantie, een stel met ook 2 meisjes ontmoet en het daar heel leuk mee gehad, heel ongedwongen, heel relaxte mensen met dezelfde soort humor. Had ik nooit achter mezelf gezocht πŸ˜‰

• [verwijderd]

Manque ik ben juist van het borrelen met Jan en Alleman. Als de meiden vriendjes maken, dan keuren wij altijd direct de ouders om te beoordelen of het geschikt borrelmateriaal is. Zo niet dan moeten de kinderen nieuwe vriendjes maken van ons πŸ˜‰

[verwijderd] 🀣🀣🀣 heerlijk!
              Wij zijn op vakantie nog weinig borrel-mensen tegen gekomen helaas.

Oh en wat manque zei, kinderen die bij je tent komen staan en continu tegen je praten.. ga ff lekker bij een ander lopen loeren.

Tot nu toe al een aantal jaren heerlijk naar een adults only hotel geweest zodat ik geen last heb van mijn grootste ergernis: kinderen. Nu zelf zwanger van de eerste twee kindjes dus vanaf volgende zomer zal ik er toch aan moeten geloven... Hoop dat ik andermans kinderen toch minder vervelend ga vinden als ik zelf kinderen heb haha

• [verwijderd]

Robije niet alle borrelmensen blijken bij nader inzien geschikt borrelmateriaal. Goede screening vereist πŸ˜‚.

Twee jaar geleden zaten we wat te drinken met een stel, totdat de man vertelde dat hij levensgrote nazi poppen verzamelde. Deze stonden in hun woonkamer opgesteld en hadden zelfs hun eigen bank. Hij vond (hij zei dit letterlijk) de nazis toffe mensen. Echt een moment dat je plotseling herinnerd een zeer belangrijke afspraak te hebben en per direct weg moet 😳.