Poe heb je even?
- Geluidsoverlast, of het nu is van een discotheek of van verkeer dat maakt mij dan niet uit.
- Ouders waarvan de kinderen niet uitslapen (logisch als je ze om 18u naar bed doet), en zelf wel willen uitslapen en dus de kinderen naar buiten gooien op een onchristelijk tijdstip waardoor iedereen vervolgens last heeft van deze kinderen en niemand meer uit kan slapen. Alhoewel dat ook weer onder geluidsoverlast valt.
- Brakende kinderen in de auto, leve het vliegtuig!
- Handdoekje leggen, denk niet dat ik dit hoef uit te leggen.
- Als er in het buitenland in de buurt van je verblijf geen andere opties qua restaurants zijn dan Broodje van Kootje of Friet van Piet. Ik wil graag de streekgerechten proeven. Thuis is de patat sowieso lekkerder en goedkoper.
- Een mega vol zwembad en dan ook nog eens van die kinderen die met een compleet opblaasbaar eiland er tussendoor drijven, het liefst over de hoofden van de andere mensen heen.
- Sowieso een mega vol zwembad waar je niet eens rustig kunt zwemmen.
- Mede toeristen die geen enkele taal over de grens spreken. Begrijpelijk dat niet iedereen vloeiend Spaans of Frans etc spreekt, maar als je naar het buitenland gaat mag je toch op zn minst wel een beetje (steenkolen) Engels spreken?
- Vieze en of doorgezakt bedden. Of een heel vakantieverblijf wat gewoon ranzig is.
- Zand dat overal zit (van in je haar tot in je bilnaad) na een dagje strand.
- Van die mensen die bang zijn dat het vliegtuig zonder hen vertrekt en daarom nog net geen vechtpartij beginnen om vooraan in de rij te staan voor het boarden.
- Pleisters aan de rand van het zwembad, of andere gore dingen in of rond het zwembad.
Dit was het even zo snel, moge duidelijk zijn dat ik (bijna) al deze ergernissen de laatste jaren dus ontloop. Wij vieren heerlijk vakantie zonder ergernissen.