[verwijderd] heerlijk van die boeven he! (en soms wilde ik dat we behang hadden ) Vind jou jongste ook wel ergens een beetje op hem lijken, dat zit hem misschien inderdaad in de uitstraling.
Show de outfit van je baby/dreumes/peuter etc
Honkeytonk Mijn zoontje zou hem die jas ontfutselen denk ik!! Gek op auto's!
Schuurpapier haha, ja de mijne ook. Maxomorra is een merkje met leuke auto shirts/truien/vesten! Maar moet je moet goed zoeken, want het is niet te betalen haha. Oude collecties en tweedehands wel gelukkig
Honkeytonk Hahaha dan skip ik! Genoeg ander leuks met auto's te vinden gelukkig!
[verwijderd] hahaha geweldig
- Bijgewerkt
Honkeytonk en Schuurpapier regenboogschaap.nl had best veel opties en ook regelmatig in de aanbieding. Ben er nu al tijdje niet geweest (mini heeft heel veel kleren van nichtjes en de jongens zijn er te groot voor), maar ik heb er aardig wat maxomorra, duns en dergelijke gekocht.
Schuurpapier ja gelukkig wel
Femkes oh thanks! Ken die site helemaal niet! Duns vind ik ook leuk, ga zo ook even kijken en de site opslaan!!
Oh N. wilde ook, dus nog eentje haha!
Ik doe ook een keer mee.
Jurkje Birds, legging Primark en schoenen Friboo. Ze had zin in school vandaag
- Bijgewerkt
-weg-
- Bijgewerkt
Mouwtjes moeten omgeslagen en legging is te lang, maar toch kan ze het zo prima hebben!
[verwijderd]
Lovely83 wat een schatje! Dat rokje staat haar super leuk!
[verwijderd] super leuke schoenen! Mag ik vragen welke outle?
- Bijgewerkt
Broek en shirt van H&M, schoenen dr Martens
[verwijderd]
Lovely83 thanks . Via topshoe.nl heb ik ze besteld. Van vorig seizoen denk ik ofzo, ze waren afgeprijsd van β¬89 naar β¬45.
[verwijderd] Zag dat ze er alleen nog in 29 waren, heb ze meteen besteld Hoe vind jij ze vallen?