[verwijderd] heerlijk van die boeven he! (en soms wilde ik dat we behang hadden πŸ˜‰) Vind jou jongste ook wel ergens een beetje op hem lijken, dat zit hem misschien inderdaad in de uitstraling.

Schuurpapier haha, ja de mijne ook. Maxomorra is een merkje met leuke auto shirts/truien/vesten! Maar moet je moet goed zoeken, want het is niet te betalen haha. Oude collecties en tweedehands wel gelukkig πŸ™‚

Honkeytonk en Schuurpapier regenboogschaap.nl had best veel opties en ook regelmatig in de aanbieding. Ben er nu al tijdje niet geweest (mini heeft heel veel kleren van nichtjes en de jongens zijn er te groot voor), maar ik heb er aardig wat maxomorra, duns en dergelijke gekocht.

Femkes oh thanks! Ken die site helemaal niet! Duns vind ik ook leuk, ga zo ook even kijken en de site opslaan!!

Lovely83 Mooie set! Hier ook in huis gehad, maar het stond helaas zo niet bij mijn dochter.

• [verwijderd]

Lovely83 wat een schatje! 😊 Dat rokje staat haar super leuk!

• [verwijderd]

Lovely83 thanks 😊. Via topshoe.nl heb ik ze besteld. Van vorig seizoen denk ik ofzo, ze waren afgeprijsd van €89 naar €45.