[verwijderd]
Honkeytonk ja echt? Wat wil hij dan niet? Hier is het wel eens dat hij zijn sokken uit wil, maar nooit discussie om een bepaald shirt of zo. Ik wist niet dat dreumessen daar een mening over konden hebben
Honkeytonk ja echt? Wat wil hij dan niet? Hier is het wel eens dat hij zijn sokken uit wil, maar nooit discussie om een bepaald shirt of zo. Ik wist niet dat dreumessen daar een mening over konden hebben
Schuurpapier misschien is Robbie gewoon niet slim genoeg dat hij weet dat dat kan
[verwijderd] uiteindelijk trek hij alles aan hoor. Maar het begint bij pyjama uit doen
"Gele broek aan - Nee, dat kan niet, die zit in de was" > Dreumes melt down, "P. maar heb wel deze broek voor je, of deze, een hele mooie witte, of een hele mooie blauwe- Neeeheeeheeeeheeee gele!" naja, dan na een paar minuten kiest hij wel een van de 2 en is hij weer blij.
En met shirts is hij nog erger. Dan wil hij echt perse een shirt met bepaald plaatje.. ik let dus altijd op nu, dat niet alle dierenplaatjes/ of alle auto plaatjes in de was zitten. Want ik kan hem wel overtuigen met een ander auto plaatje dan hij wilt, maar lukt me nog niet met een dierenplaatje als hij een auto aan wilt.
Vestjes wil hij gewoon niet aan, dat is direct , uit uit uit uit. Sokken ook niet (dat probeer ik niet eens meer).
Hij wordt nu wel gevoeliger voor shirts die vies zijn.. dus als een shirt vies is, hoeft hij hem niet meer aan (gevolg, ik bewaar ook vieze shirts om te laten zien dat ze vies zijn).
Ik wist trouwens ook niet dat dreumessen daar een mening over konden hebben.. maar over slaapzak ook, en dat is echt drama als die ene slaapzak net in de was zit. (voor de volgende koop ik dus allemaal dezelfde slaapzakken ipv verschillende ).
[verwijderd] oh ik vind sneakertjss ook heel leuk onder een jurkje. Normaal met dβr nikies eronder vind ik het super stoer. Maar vind deze gewoon intens lelijk
Honkeytonk o wauw! Haha. En hoe oud is hij?
[verwijderd] hij wordt in april 2 jaar.
Honkeytonk slimme jongen!
[verwijderd] haha ik vind ze wel cute!
[verwijderd] Aaah welnee joh!
[weg]
Hij wilde perse bananen aan en auto's. Dan krijg je dit beetje druk, maar ach!
Honkeytonk wat een dropje ! Hij heeft echt dezelfde ondeugende uitstraling als onze jongste
.
[verwijderd] heerlijk van die boeven he! (en soms wilde ik dat we behang hadden ) Vind jou jongste ook wel ergens een beetje op hem lijken, dat zit hem misschien inderdaad in de uitstraling.
Honkeytonk Mijn zoontje zou hem die jas ontfutselen denk ik!! Gek op auto's!
Schuurpapier haha, ja de mijne ook. Maxomorra is een merkje met leuke auto shirts/truien/vesten! Maar moet je moet goed zoeken, want het is niet te betalen haha. Oude collecties en tweedehands wel gelukkig
Honkeytonk Hahaha dan skip ik! Genoeg ander leuks met auto's te vinden gelukkig!
[verwijderd] hahaha geweldig
Honkeytonk en Schuurpapier regenboogschaap.nl had best veel opties en ook regelmatig in de aanbieding. Ben er nu al tijdje niet geweest (mini heeft heel veel kleren van nichtjes en de jongens zijn er te groot voor), maar ik heb er aardig wat maxomorra, duns en dergelijke gekocht.
Schuurpapier ja gelukkig wel
Femkes oh thanks! Ken die site helemaal niet! Duns vind ik ook leuk, ga zo ook even kijken en de site opslaan!!