[verwijderd] uiteindelijk trek hij alles aan hoor. Maar het begint bij pyjama uit doen
"Gele broek aan - Nee, dat kan niet, die zit in de was" > Dreumes melt down, "P. maar heb wel deze broek voor je, of deze, een hele mooie witte, of een hele mooie blauwe- Neeeheeeheeeeheeee gele!" naja, dan na een paar minuten kiest hij wel een van de 2 en is hij weer blij.
En met shirts is hij nog erger. Dan wil hij echt perse een shirt met bepaald plaatje.. ik let dus altijd op nu, dat niet alle dierenplaatjes/ of alle auto plaatjes in de was zitten. Want ik kan hem wel overtuigen met een ander auto plaatje dan hij wilt, maar lukt me nog niet met een dierenplaatje als hij een auto aan wilt.
Vestjes wil hij gewoon niet aan, dat is direct , uit uit uit uit. Sokken ook niet (dat probeer ik niet eens meer).
Hij wordt nu wel gevoeliger voor shirts die vies zijn.. dus als een shirt vies is, hoeft hij hem niet meer aan (gevolg, ik bewaar ook vieze shirts om te laten zien dat ze vies zijn).
Ik wist trouwens ook niet dat dreumessen daar een mening over konden hebben.. maar over slaapzak ook, en dat is echt drama als die ene slaapzak net in de was zit. (voor de volgende koop ik dus allemaal dezelfde slaapzakken ipv verschillende ).