[verwijderd] Tnx! Vorig jaar had ik een model dat klein viel. Nu datzelfde model weer gekocht, valt het dus groter en breed. Dus je bericht kwam precies op tijd, tnx 🀣 Kreeg ze vandaag binnen namelijk

Lovely83 Super schattig. Je dochter lijkt op mijn dochter toen ze nog wat jaartjes kleiner was. ☺️

• [verwijderd]

Schuurpapier wat een leuke speeltuin ook πŸ˜ƒ! En afgeragde schoenen ... heel herkenbaar, mijn kids zijn goed in afraggen. Hebben ze ook niet lang voor nodig πŸ˜‘. Wat dat betreft zou ik ze klompen kopen πŸ˜….

[verwijderd] Ja is in het Openluchtmuseum! Speeltuin is vrijdag of zaterdag geopend, heel leuk en groot! De laarzen heeft ze vanaf september heel intensief gedragen, dus ze hebben goed werk geleverd whaha!

[verwijderd] Ja, alleen gaan we er verder nooit heen omdat het best duur is haha. Voor volwassenen 19,50 en kinderen vanaf 4 is het 16,50 πŸ˜… Maar nu ter inlevering van een kookboek gratis, leuke actie!

• Femkes hebben hierop gereageerd.

Schuurpapier een Museumjaarkaart is de moeite waard. Wij halen dat er met het openluchtmuseum en het watermuseum al bijna uit. Doe nog een keer het Afrika museum en orientalis bij en je bent er helemaal. En openluchtmuseum is super leuk voor tussendoor.

Femkes Ja klopt, maar vind m'n dochter er nog wat te jong voor (5 jaar). Ze heeft verder nog niet echt interesse in musea. Dus dan zou het puur voor de speeltuin daar zijn. Als ze ouder is, is dat zeker een idee!

Manque je had pas een fiets gekocht toch voor hem? Hoe gaat dat?