P. Broekje van de prenatal, jas van z8, muts en sjaal van Alie
Show de outfit van je baby/dreumes/peuter etc
O. helemaal in z8 vandaag
[verwijderd]
[verwijderd] ik bepaal voor nu wat smaak is
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] dat snap ik
Maar ik vroeg naar hoe je in de toekomst dus als ze een jaar of.... zijn (vul maar iets in)denkt dit aan te zullen pakken wanneer blijkt dat ze een andere smaak hebben dan jij.
Edit: zie reactie hieronder voor fatsoenlijke formulering van de vraag.
[verwijderd]
[verwijderd]
Godsamme de kinderen leiden me af waardoor ik de zin niet fatsoenlijk geformuleerd krijg.
Als je kinderen op een leeftijd komen dat je ze niet of minder makkelijk de kleding aan kan doen, die je zelf graag zou willen. Hoe denk je dat aan te pakken tegen die tijd?
[verwijderd]
Sevenof9 haha ik kies ... het is slikken of stikken . Tot nu toe nog geen gedoe hoor daarover, ik geef ook niet echt ruimte voor discussie. Ik benadruk gewoon dat alle kleertjes mooi zijn en dat we gewoon afwisselen. Heb misschien geluk hoor
.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Vanochtend in het park in de kou ... -5 gaf de auto aan. I like it !
-
[verwijderd]
[verwijderd] dan heb je geluk. ik had met de jongste met 1,5 al een tantrum omdat ze persรฉ haar pinguรฏn trui aan wilde..
[verwijderd]
Hier kies ik altijd de oufits van de kinderen. De oudste heeft een paar favo shirtjes die hij altijd als eerste naar vraagt maar voor de rest is hij makkelijk.
Jongens
[verwijderd]
[verwijderd] haha ja als ik t zo om me heen hoor heb ik ook wel een beetje geluk denk ik hoor.
[verwijderd] Maar ze hoeven niet per se jouw smaak te krijgen toch? Dafne houdt van wat stoer bv. Prima toch? Ze loopt er altijd fatsoenlijk bij, ondanks dat ze zelf kiest.
[verwijderd]
[verwijderd] geen idee nog, voor nu gaat het prima zo. Maar mochten ze zich bijvoorbeeld ooit als gothic willen verkleden zal ik dat toch echt verbieden, dat mag pas als ze het huis uit zijn.
Liekje81 dat hoeft niet persรฉ nee. Voor nu gaat het prima als ik kies.
[verwijderd] mijn mini wist met iets meer dan een jaar ook al heel goed wat ze wel en niet aan wil. En zelfs mijn oudste (jongen) was met 2 al aardig stellig en tegenwoordig redelijk lastig qua kleding kopen. Maar in mijn geval hebben ze het niet van een vreemde
[verwijderd] ja ik denk eigenlijk dat wij pech hebben onze jongste is vrij pittig, nog steeds, en het was echt choose your battles. Kleding was er niet een die wij uitkozen. Behalve als ze elke dag hetzelfde jurkje aanleiding wilde want er moest toch gewassen worden
[verwijderd]
Sevenof9 haha ja dat is niet handig als ze elke dag hetzelfde jurkje aan wil. Dan moet je de battle toch aan gaan en winnen . Mijn kids zijn alledrie ook pittige exemplaren hoor, ze weten goed wat ze willen. Maar qua kleding zijn ze niet โmoeilijkโ. Als ik iets nieuws gekocht heb en zeg โkijk eens wat mooiโ dan vinden ze dat eigenlijk altijd automatisch ook mooi. Ik benadruk ook wel dat ze er altijd mooi uitzien, welke kleding ze ook aan hebben. Broekje of rokje/jurkje. Ze hebben ook van alles wat.
Hier is de oudste al 7 maar toch kies ik altijd alles, voor alle 4. Soms mogen de meisjes kiezen uit 2 truitjes of uit 2 rokjes oid. En de jongens ook uut 2 truien of blousjes. Maar uiteindelijk bepaal ik wat ik koop. Vinden ze helemaal niet erg, ook al hebben ze liever wat anders. Ze weten dat ze pas mogen kiezen als ze ouder zijn. De ochtenden naar school kies ik ook altijd wat ze gaan dragen. Tot nu toe nog nooit problemen gehad. In de zomer mogen de meisjes wel zelf kiezen welk jurkje ze willen dragen. Maar dat is vooral op de warmere dagen. Dat ze echt alleen een jurkje aandoen.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
-weg-
Leren broekje van Mayoral, blousje en vestje van Zara. Schoenen van nike.
-weg-
Vestje van Taille O, jurkje van Tartine et Chocolat en maillot van Zara.
Weer geheel in Zara