[verwijderd]
Jurk van nik en nik:
Trui van Born to be famous en broek van name it:
Jurk van nik en nik:
Trui van Born to be famous en broek van name it:
Lovely83 bekende outfit ! Heeft mijn middelste ook. Broekje past helaas niet meer, iets met een groeispurt.
Lovely83 ik vind dr. martens zo leuk bij meisjes..
Ik heb 2 jongens. Mocht iemand in mijn omgeving een meisje krijgen dan krijgt die van mij echt dr. Martens
Jurkje C&A, majo zeeman, laarsjes River island
Vandaag in een broek van retour, shirt van z8, jas retour en schoenen van all stars
Alleen dr schoenen, maar ben er blij mee!
Shirtje Z8 & jeans Aldi
Schuurpapier leuke broek
JaGeThGeEd Tnx! Ben echt fan van de Aldi jeansbroekjes. Voor m'n dochter ook twee mooie gekocht eergister. Eindelijk broeken die mooi aangesloten zitten bij haar!
Lekker comfortabel setje van de Hema @ Monkey Town Arnhem
[verwijderd] mijn middelste zoon heeft dezelfde winterjas blijf hem zo leuk vinden
Vandaag in een retour trui en van tygo vito zwarte skinny, en lief regenlaarzen
Schuurpapier ik ben echt verliefd op jouw kind bij elke foto denk ik opnieuw wat een knappert, zelfs zijn oogje valt me niet op omdat ik verblind word door zijn knapheid!
Oh ik moet ook vaker mijn kinderen en outfit showen Steeds kijk ik hier en denk ik oh ja ga ik doen!
[verwijderd]
Aaaah wat lief!! Hij kijkt ook niet altijd scheel, maar wel heel veel. De beste foto's plaats ik dan hahaha!
& mijn andere prachtexemplaar, al zeg ik het zelf! β‘
Schuurpapier je hebt helemaal gelijk!!
Ik denk oh even foto maken voor dit topic maar die dochter van mij wil nooit op de foto
Born2bme Haha dankje! β‘
Die van mij gaat meestal ook raar op de foto of wil niet, dus was extra blij met deze!