[verwijderd] Lovely83 bekende outfit π! Heeft mijn middelste ook. Broekje past helaas niet meer, iets met een groeispurt.
Torretjeee Lovely83 ik vind dr. martens zo leuk bij meisjes.. Ik heb 2 jongens. Mocht iemand in mijn omgeving een meisje krijgen dan krijgt die van mij echt dr. Martens π
[verwijderd] Schuurpapier ik ben echt verliefd op jouw kind π bij elke foto denk ik opnieuw wat een knappert, zelfs zijn oogje valt me niet op omdat ik verblind word door zijn knapheid!
Schuurpapier JaGeThGeEd Tnx! Ben echt fan van de Aldi jeansbroekjes. Voor m'n dochter ook twee mooie gekocht eergister. Eindelijk broeken die mooi aangesloten zitten bij haar!
Schuurpapier [verwijderd] Aaaah wat lief!! Hij kijkt ook niet altijd scheel, maar wel heel veel. De beste foto's plaats ik dan hahaha!
Hopsatee Oh ik moet ook vaker mijn kinderen en outfit showen π Steeds kijk ik hier en denk ik oh ja ga ik doen!
Schuurpapier Born2bme Haha dankje! β‘ Die van mij gaat meestal ook raar op de foto of wil niet, dus was extra blij met deze!
Born2bme Ik denk oh even foto maken voor dit topic maar die dochter van mij wil nooit op de foto π