LucP alleen niet teveel verklappen wat ze fout doen, straks lezen ze mee πŸ˜„

iMoeder Ik ben nu sterk aan het overwegen om met nieuwe IP-adressen allerlei vage accounts aan te maken en daarmee te gaan rellen. Wordt echt een beetje giftig van deze onzin.

Update.
Heb ondertussen mn Linux laptop uit het stof getrokken en opgestart. Ik heb morgen toch vrij dus ga me vermaken.

• [verwijderd]

Honkeytonk maar... Dan verdienen ze dus meer aan mijn anonieme gegluur dan toen met mijn lidmaatschap. Dat was niet de bedoeling πŸ™ˆ

Hebben jullie gezien trouwens dat beheer ineens geen reacties meer kan aanpassen? Sinds wanneer is dat dan??

Ik zie trouwens net pas dat mn hele eerste poll weggehaald is! Stelletje *****

• [verwijderd]

Lisa280887 die met de heel veel stemmen? Serieus?

Het bericht wat verwijderd is, zegt niets over hun. Het was een foute opmerking maar niet over beheer.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Theezeefje Vind het maar een sneue actie. 1.ding weet ik zeker. In de afgelopen dagen is er heeeeel wat losgemaakt bij sommige mensen -knip- πŸ˜‚πŸ˜‚.

-stukje weggeknipt door beheer-

• [verwijderd]

Zojuist meegedeeld dat mijn account ook weggecensureerd (is dat een woord?) mag. Ben er wel klaar mee ...

Lisa280887 Neeeee! Mafklappers! Dan kunnen ze ook makkelijk zeggen straks dat er niet genoeg draagvlak is natuurlijk. Deze poll is niet te vergelijken met jouw eerste.

[verwijderd]
            Ik wilde het liken maar toen kreeg ik al een foeimeldingπŸ˜‚

Maar je krijgt wel de vriendelijke groeten!

Heb net nog wel een reactie geplaatst maar vind zp niet veel meer aan. Ik volg stiekem de berichten van Iez nog, hoop toch zo dat haar zoontje het haalt.

• [verwijderd]

En ... foetsie! Als je vraagt om censuur zijn ze nog sneller dan het licht 😳!