• [verwijderd]

Ik sta met 1,5 been in de “verwijder-mijn-ZP-account” modus.. wát een manier van doen daar zeg!! 😱

Snoopy1979 Dat is als je een VIP lid bent, dan word je geblokkeerd ipv verbannen. Ze kunnen je in hun lijst gewoon niet missen als VIP.

Ze leren er ook helemaal niets van van wat er de laatste dagen is gebeurd.
      Wat een kansloos '' team '' van mensen zeg.
      Ik geloof ook echt niet dat dat donor gedeelte er ooit zal komen, straks word het onder het mom van '' er zijn niet genoeg mensen die het willen '' weg gemoffeld. Nee Lotte, dat klopt! Die mensen heb je namelijk ALLEMAAL verstoten van je forum.

Angel1980 Mailen, maar ik denk dat ze niet nog meer leden uit hun lijst willen en daarom verbannen ipv het account verwijderen.

Beheer zegt dat een ander lid wat heeft bevestigd heeft wat tot een ban heeft gezorgd voor Snoopy?

• debaky hebben hierop gereageerd.

Wat kinderachtig, dat topics sluiten als ‘beheer’ er ‘genoeg van heeft’.

En dat ‘Dames’ vind ik ook zum kotzen.

• Bloem hebben hierop gereageerd.
        • Bloem vindt dit leuk
          • [verwijderd]

Heeft ze ook daadwerkelijk contact opgenomen @Snoopy1979

Djoess Wat kinderachtig, dat topics sluiten als ‘beheer’ er ‘genoeg van heeft’.

Precies. En puntjes van kritiek? Ik stel vragen. Daar wil ik graag antwoord op. Of in elk geval het antwoord dat dat niet komt.

• [verwijderd]

Ik was er al bang voor, als je ziet hoe sommige leden hun oogkleppen ophebben en alles aangrijpen om een wit voetje te halen bij beheer verbaasd het me helaas niks. Maar ben blij dat dit soort leden niet hierheen willen, blijft het hier gezellig!

• [verwijderd]

Oh serieus, wat een geslijm zeg, het 'steun het beheer topic'.