Snoopy1979 dat het beheer van ZP het wel goed zou uitkomen als dit forum niet van de grond komt. Maar daar is het al te laat voor met de hoeveelheid leden, topics en posts die er inmiddels zijn.
Het grote 'Zwexit' topic
[verwijderd]
Snoopy, je staat daar in de reacties als vip lid. Maar als ik op je profielpagina klik krijg ik een foutmelding. Bijzonder weer.
Oh lekker dan. Ze bannen je maar je blijft wel ingeschreven als actief lid. Zo kom je wel tot 86.000 leden hahaha
We komen zo wel achter steeds meer trucs en sturing zeg....
Betsy Oh zo. Ja het komt wel goed hier
Zeker nu ze leden (mij tenminste) zelf verbannen. Ik had ook nog op zp willen komen maar ja dat lukt nu niet meer :coy:
- Bijgewerkt
[verwijderd] Heel bijzonder! Kan ook niet uitloggen, lekker handig. Zie dat ik een reactie op een conversatie heb, die moet me hier maar aanspreken dan, want kan de pb niet meer lezen
Dus je blijft "lid" maar je kan je ook niet uitschrijven? Dat lijkt mij dan weer niet helemaal passen bij de huidige privacywetgeving..
Snoopy1979 Ik kan beheer een pb erover sturen als je wilt?
Madeliefje06 Nee hoor laat maar gaan.
[verwijderd]
Madeliefje06 Ik heb er in het topic over verbazing op gereageerd (ojee wordt ik nu ook geband als het beheer van zp dit leest?)
[verwijderd]
@Snoopy1979 ik heb ook even heel verbaasd gevraagd waar je bent gebleven
Snoopy1979 er is door beheer al op gereageerd. "Je deelname voldeed niet meer aan de regels" . Heel bijzonder.
[verwijderd]
Het wordt steeds leuker op ZP.
Ik denk dat ze inmiddels beter opnieuw kunnen beginnen. Wellicht kunnen jullie 'Lotte' nog wat tips geven @[verwijderd] @LucP
[verwijderd]
Toch maar even gereageerd vanuit mijn 'op de plank account'
Ik vind het echt niet kunnen dat ze een account open en bloot laten staan terwijl het betreffende lid er zelf niet meer bij kan. Echt heel slecht.
Wie is bestek?
[verwijderd] Ow, jij dus
[verwijderd]
Snoopy1979 zo te lezen wilde tuc je ook nog pb'en. Ze heeft een topic gestart in het gedeelte 'over deze site. Zelfs zij vond de manier waarop wel raar volgens mij
[verwijderd]
Mammielove Bedankt voor mijn eerste like. Het begin is er!
Mammielove ik vond al dat ze zo adequaat reageerde voor een nieuw lid
[verwijderd] ik zag het idd staan... Dit wordt hun ondergang.
Als dit waar is dan ga ik me ook uitschrijven. Wtf
Heb maar even een topic geopend