• [verwijderd]

Ajeto daar zal je inderdaad ook wel gelijk in hebben!

• [verwijderd]

Ajeto Maar ik durf toch wel te zeggen dat een catfight hier vroeg of laat ook echt niet gaat uitblijven hoor.! Dat ligt niet aan het forum of beheer, maar aan het feit dat hier, net als op ZP, honderden verschillende vrouwen met honderden verschillende meningen rondhangen. Dat blijft echt niet altijd rozengeur en manenschijn 🀣🀣

Ja dat denk ik ook. Maar dat geeft niks, dat mag! Wat mij betreft wel iig want ik hou wel van een discussie zo op zn tijd😁 mits het er respectvol aan toe gaat. Ik hou dr van!

Ow catfight. Effe zoeken. Zit in de garage op m'n auto te wachten dus verveel me.
    Ach fights krijg je overal wel eens en kan ook wel eens leuk zijn. Als iedereen hetzelfde is is het ook maar saai he.
    Ik kan bij het ene topic totaal tegenover iemand staan en bij het andere topic helemaal naast die persoon. Dat vind ik wel grappig aan forums πŸ˜‚

Helleu! Hier nog een overstappert. Na dertien jaar af en aan op zp zou dit een verademing moeten zijn qua mentaliteit. Ben benieuwd! Ga eens een rondje lezen. Stellen we ons hier ook voor? Zag ik zo gauw geen subforum voor.

• [verwijderd]

Ik kijk al nauwelijks meer op zp , ben al helemaal ingeburgerd hier hahaha

• [verwijderd]

RE080219 leuk! Welkom! En gefeliciteerd met je dochter!πŸ˜‰

Ajeto Eens dat is ook zo. Dat hoort erbij. Is ook niet erg natuurlijk. Ik wil niet alleen maar eens eens eens met elkaar zijn in een discussie.

• [verwijderd]

Ik twijfel om m’n account op te zeggen bij zp. Kom er nauwelijks meer en vind het ook niet gezellig daar.

• [verwijderd]

[verwijderd] Ik twijfel ook. De sfeer daar is zo naar..
        Maar ik ben gehecht πŸ˜… , dus ik geef mezelf nog even om mee te lezen. Reageren heb ij geen behoefte meer aan.

Ik blijf ongelooflijk nieuwsgierig hoe het daar gaat en spiek nog regelmatig 🀫. Wat me opvalt, is de topics in de lounge gedeelte qua niveau naar beneden zijn gekelderd. Maar waarschijnlijk heb ik inmiddels zo ontzettend veel weerstand ontwikkeld, dat ik nu alles stom vind aan ZP πŸ™„

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] Doen! En dan kijken wanneer de 'Weet iemand of Tuttebella alweer actief is' topics weer gaan beginnen...

Je moet eerst wel even flink posten overal zodat men doorheeft dat je weg bent...

Mammielove haha nee absoluut niet! Ik doelde meer op de sfeer zoals hier ook werd gezegd. Niet op de discussie an sich.

• [verwijderd]

@[verwijderd] Goed bezig!!

Ik heb nog niet opgezegd maar kijk er nu nauwelijks nog op.
        Vind het hier wel fijn.πŸ˜ƒ

Ik heb nog een account daar, maar dat is omdat ik regelmatig nog pb contact heb ivm het traject van de oudste. Er is enorm meegeleefd de laatste maanden, dus vind het lullig om nu β€˜ineens’ weg te gaan. De grootste reden waarom ik dat de afgelopen tijd toch niet gedaan heb, want ik twijfel al veel langer. Maar zodra er duidelijkheid is, stop ik op zp.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Heeft iemand @Tinateenslipper al ge-pb'd? Ik zie haar net reageren op ZP

Ik maak denk ik nog even dit relletje af op zp en dan zeg ik ook mijn account maar op. Wat een gezelligheid daar πŸ™„