Eigenlijk onthoudt ik mijn dromen zelden, maar gisteren én vanmorgen werd ik wakker met rare dromen. Ik ben dus uiteraard benieuwd naar jullie nachtelijke hersenspinsels 🤣
Gisteren droomde ik dat mijn buurvrouw een tijger als huisdier had. In onze muur zat een raam en eerst zag ik die tijger voor het raam lopen, toen bedacht hij dat ie wel bij mij op bezoek kon komen en klom hij door het raam in onze muur (uiteraard hebben we helemaal geen raam daar) en kwam hij bij ons in huis. Hij was trouwens best tam in mijn droom, maar toch: ik werd lichtelijk panisch wakker.....Geen idee waar deze rare droom vandaan kwam.
En vanmorgen droomde ik over een heel kleine baby, net zo klein als het kindje dat wij kwijt zijn geraakt tijdens de zwangerschap, alleen dit kindje leefde wél, al was het heel iniminie. En het groeide en werd een gezonde baby. Pas vanmiddag bedacht ik me ik destijds, 5 jaar geleden inmiddels, rond deze tijd zou zijn uitgerekend, ik vermoed dat dat ergens in mijn onderbewuste heeft gehangen of zo.
Ben erg benieuwd nu naar jullie dromen.