[verwijderd]
Wat heb jij gedroomd vannacht?
Wat heb jij gedroomd vannacht?
Ik weet niet meer wat ... alleen nog dat het een rare droom was . Ik droom de gekste dingen en het lukt me best vaak ze te onthouden. Vandaag niet.
Niks. Of tenminste... ik heb niks onthouden mocht ik wel gedroomd hebben...
Dat we naar een soort bbq hier in het dorp gingen en je je eigen vlees mee moest nemen.
ik had 2 vegaburgers en een kaassouflet op mijn bordje. Ik fietste ermee naar de straat waar het was, maar toen ik aankwam lag er niks meer op mijn bordje.
Iedereen gaf mij echte hamburgers, maar dat wilde ik niet aannemen (vegetarisch), dus toen ben ik naar de snackbar gegaan en heb ik een patatje gegeten.
Oke. Iemand enig idee wat de achterliggende gedachte van deze droom is??
Ik had weer zo'n droom waarin ik allemaal verschillende mensen en op allemaal verschillende plekken tegelijkertijd was. Het was best mooi, het was een zonnige zomerochtend en alle huizen waren lekker bohemien ingericht en stonden vol met planten.
Eerst ging ik zwemmen in een heel luxe zwembad. Maar daarna vloog ik al zwemmend met kleren aan naar mijn nieuwe baan.
Analyse that
[verwijderd] Je had honger
Ik droomde dat ik naar een feest ging van een klasgenoot op de middelbare school. Op een gegeven moment gingen we op weg, links was een groot gebouw en rechts een kerk die precies uit ging en al die mensen gingen ook, rennend. Dus ik rende mee.
Einde droom, want toen moest ik mijn dochter bevrijden die haar arm door het halsgat van haar slaapzak had gestoken.
Volgende droom: ik ben in een boekhandel en zoek naar een cadeau voor de klasgenoot uit droom 1, samen met een hele groep mensen die al een gezamenlijk cadeau blijken te hebben.
Over seks. Ik droom heel vaak dat ik seks heb en niet enkel met mijn man . Het is heus niet dat ik hier de hele dag aan denk en dat ik hier een bepaalde wens voor heb, maar in mijn droom schijnt het een favoriet onderwerp te zijn. Waarom???
[verwijderd] Ik hoop juist heel vaak dat ik dat droom maar het gebeurd zelden.
Vannacht droomde ik dat ik een euro op de grond zag liggen. Ik wilde eerst gewoon doorlopen maar ging toen toch terug om die op te rapen. En toen zag ik dat er achter het paaltje waar die euro lag, nog veel meer munten lagen, allemaal heel mooie en bijzondere. Dus heb ik alles opgeraapt en mn zakken vol gestopt.
[verwijderd] ik heb dat dus met een man waar ik 2 jaar geleden gevoelens voor had gekregen (niets mee gedaan, want ik had al een relatie). Ik hoef maar langs zijn plaats te rijden, of zijn plaatsnaam op een verkeersbord te zien en tis mis. Kan de klok er op gelijk zetten dat ik die nacht dan over hem droom.
En mn gevoelens zijn altijd zΓ³ heftig in die droom, en het eindigt altijd met een zoen of hete seks. En dan helemaal euforisch wakker worden en beseffen dat mijn eigen man naast me ligt
En eigenlijk is het best raar, want ik kom hem soms nog wel eens tegen op mijn werk, maar dan doet hij me niets meer.
Maar dat komt misschien omdat ik expres dingen tegen mezelf ga zeggen als: tjonge, hij heeft wel een buikje gekregen zeg. Of: wat een vreselijke trui heeft ie vandaag aan, hij heeft Γ©cht geen smaak. Of: hij heeft z'n haar geknipt, hij is echt niet meer knap nu.
(Dat laatste is wel soort van waar, hij had van dat Viking haar wat ik echt woest aantrekkelijk vond staan)
Ik heb vorige week gedroomd dat ik met Nick en Simon in een helikopter heb gevlogen, drie keer, de eerste twee keer vlogen we over prachtige bergen en meren en de laatste vlucht brachten ze me naar de tandarts
het was heel knus en gezellig, ik zat lekker tussen ze in
ben trouwens niet echt fan van Nick en Simon..
Ik droomde dat ik koffie zat te drinken met een klasgenootje van de middelbare school (waar ik al 16 jaar geen contact meer mee heb) en dat er een studiegenootje binnen kwam (waar ik al 6 jaar geen contact meer mee heb).
[verwijderd] ik heb mijn droom ook seks met mensen, waar ik in het echte leven echt geen seks mee wil . Het is inderdaad heel heftig qua gevoelens (of dat is het enige wat ik mij later nog herinner). Nog genanter, ik word vaak wakker als ik klaar kom. Niet enkel in mijn droom, maar ook echt real life klaarkomen. Tijdens mijn zwangerschappen was dit soms wel 3x per nacht. Dus......
Nu zou het fijn zijn als mensen zeggen, dat dit heel normaal is
[verwijderd] Ik ben ook meerdere keren klaar gekomen terwijl ik aan het dromen was en dat ik daar wakker van word. En inderdaad is dat dan een echt orgasme. Dus op dat vlak kan ik je dan een beetje gerust stellen hopelijk.
Dat ik mijn zoontje van 4 uit de python (Efteling) zag vallen terwijl die net in de looping zat..
[verwijderd] Oh vreselijk! Ik had laatst ook zo'n soort droom, maar dan over mijn mini nichtje, die uit het bovenste bakje van het reuzenrad kroop en in het bakje daaronder viel en er toen weer uit kroop en in een ander bakje viel en dat ging maar zo door, op grote hoogte, brrrr.
Dat mijn vriend een robotversie van mij had gemaakt zodat hij me niet hoefde te missen wanneer we niet bij elkaar waren. Heb de hele droom geworsteld met het feit dat ik er niet uit kwam of ik het ergens gewoon best lief vond, of dat ik me rot voelde omdat hij vreemd ging met robot-mij
Ik droom heel vaak dat ik verliefd word op een random gozer die ik in mijn droom ontmoet en dat we dan gaan zoenen en soms ook seksen.
Ik heb echt heel veel gedroomd vannacht maar het meeste ben ik weer kwijt. Ik weet alleen nog dat ik bij een nicht van mij ging logeren, echt een maand lang. En ze woonde ineens in een heel klein flatje in Rβdam. (Ze woont in het echt wel in Rβdam, maar in een leuk ruim apartement op de begane grond en een grote tuin.) Ik vond het helemaal fantastisch dat ik een tijdje in die flat verbleef wat helemaal hartje centrum was. En ik herinner me nog iets dat ze vee konijnen had en dat ik daar een man tegenkwam op de gallerij met een kinderwagen en een heel grote hond.
Nou, lekker samenhangend verhaal zo.
Dat mijn man zn haren niet wilde knippen. Toen dat wel gebeurde bleek dat hij ineens heel snel kaal werd, echt zo'n kale plek op zn achterhoofd ineens