Ik ga morgen eens informeren. Ik werk bij een best groot bedrijf. Een vriend van me werkt er ook en had het er net met hem over dat ik zo twijfelde. Hij gaf aan dat ik in het bedrijf best goed bekend sta om mijn toch wel gedreven persoonlijkheid, kreeg een hele dosis complimenten over me heen. Ene kant wist ik dit al want de afdeling van nu heeft er maanden over gedaan voordat ze accepteerde dat ik minder ging werken, daar heb ik wat zeurwerk voor moeten verrichten, met de meest stomme opmerkingen tot gevolg (systeem om het aan te passen werkte niet enz enz) dus dat hij verwachte dat beide afdelingen dus moeite zouden doen om me te houden/krijgen en de kans dus groot was dat het in beide gevallen goed voor me zou uitpakken. Dus toch maar die stoute schoenen aan (vastgeroest zitten is niet fijn, poep nu al zeven kleuren van schrik )
Wisselen werk
Wisselen van werk is volgens mij altijd eng. Ik ga volgend jaar naar een nieuwe baan en zat vandaag ook weer even bijna te hyperventileren van angst. Maar ik weet ook dat het echt nodig is. Ik sta gewoon echt stil, al een tijdje en daar ergerde ik me aan. Nu bij de overdracht heb ik eigenlijk ook geen idee wat ik moet overdragen, ik heb al zo'n tijd het gevoel dat ik niet veel doe.
En dan is het toch echt tijd om te gaan.
Ooowww ik heb het gewoon gedaan de sollicitatie is weg en in goede orde ontvangen. Misschien zeg ik uiteindelijk nog nee maar goed dan heb ik het naar dik tien jaar weer een keer meegemaakt!
Bloem dank je wel voor je opbeurende woorden. Superlief van je! Mijn gevoelens schieten echt alle kanten op. Gewoon altijd โveiligโ gezeten en nu dat onveilige gedeelte in gaan. Nou zit het verkopen redelijk in mijn bloed en dat doe je natuurlijk ook in een sollicitatie maar dat is net wat anders dan spullen verkopen in ons eigen bedrijf
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Wat goed dat je hebt gesolliciteerd.
Ik heb volgende week een arbeidsvoorwaarden gesprek voor een nieuwe baan bij een nieuwe organisatie!
Ik hou van nieuw. Het liefst verkas ik elke 4 a 5 jaar
[verwijderd] Ohw wat spannend! Maar komt vast goed hoor! 4 a 5 jaar is ook wel een mooie termijn toch? Kies ik zelf ook een beetje voor (al krijg ik nu de kans om intern te groeien waardoor ik wat langer ga blijven ;-)
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Hopsatee er hoort ook een assessment bij. Dat vind ik wel spannend. Er zijn wat iq-punten gesneuveld de afgelopen jaren.
Wat ga jij doen?
[verwijderd] Is ook spannend! Is het een dag assessment of online? Ik mag doorgroeien naar een ''hogere'' functie. Licht ik nog wel eens toe als het officieel zover is ;-)
[verwijderd]
Hopsatee alleen een captest. Dus niet zo heel spannend. Komt vast goed.
Tot vandaag kon je solliciteren en vanmorgen kreeg ik al op tijd telefoon dat ik uitgenodigd ben voor het eerste gesprek wat morgen al staat te gebeuren het word allemaal heel erg echt nu!
[verwijderd] ik vind het altijd lastig want hoe denken ze dan. Die vernieuwing vind ik ook zeker fijn, even weer met de puntjes op de i gaan werken. Even weer de hersens wakker schudden i.p.v. alles op de automatisch piloot maar ik vraag me altijd af hoe een werkgever het switchen om de vijf jaar vind op je CV.
[verwijderd]
Voor mijn huidige werk zie ik veel cv's. Ik vind 4 a 5 jaar bij een werkgever normaal.
Als je lang bij dezelfde werkgever zit moet je wel verschillende functies hebben gedaan. 10 jaar dezelfde werkgever en functie vind ik niet interessant.
[verwijderd] dan ga ik gelukkig op tijd weg. Na precies 8 jaar.
[verwijderd]
Femkes helemaal goed
En? Heb je de nw functie?
Nope helaas, uiteindelijk bleek de functie voor nogal wat meer uur en wat meer uur vind ik prima maar het dubbele gaan werken van wat ik nu doe wil ik niet. Dank je wel dat je het nog vraagt