Piep2016 Ooowww ik heb het gewoon gedaan de sollicitatie is weg en in goede orde ontvangen. Misschien zeg ik uiteindelijk nog nee maar goed dan heb ik het naar dik tien jaar weer een keer meegemaakt!
Bloem Piep2016 ook daarvoor is het goed om te doen. Weer eens je hersens laten kraken op een brief en een gesprek. Nadenken over je carrière. Als je uitgenodigd wordt heb je dat weer eens geoefend. Goed joh.
Bloem Piep2016 Voor jezelf opkomen hoor. Niemand anders doet dat voor je! Klinkt goed. Je hebt niks te verliezen toch.
Piep2016 Bloem dank je wel voor je opbeurende woorden. Superlief van je! Mijn gevoelens schieten echt alle kanten op. Gewoon altijd βveiligβ gezeten en nu dat onveilige gedeelte in gaan. Nou zit het verkopen redelijk in mijn bloed en dat doe je natuurlijk ook in een sollicitatie maar dat is net wat anders dan spullen verkopen in ons eigen bedrijf π
[verwijderd] Wat goed dat je hebt gesolliciteerd. Ik heb volgende week een arbeidsvoorwaarden gesprek voor een nieuwe baan bij een nieuwe organisatie! Ik hou van nieuw. Het liefst verkas ik elke 4 a 5 jaar π
Hopsatee [verwijderd] Ohw wat spannend! Maar komt vast goed hoor! 4 a 5 jaar is ook wel een mooie termijn toch? Kies ik zelf ook een beetje voor (al krijg ik nu de kans om intern te groeien waardoor ik wat langer ga blijven ;-)
Piep2016 [verwijderd] ik vind het altijd lastig want hoe denken ze dan. Die vernieuwing vind ik ook zeker fijn, even weer met de puntjes op de i gaan werken. Even weer de hersens wakker schudden i.p.v. alles op de automatisch piloot maar ik vraag me altijd af hoe een werkgever het switchen om de vijf jaar vind op je CV.
[verwijderd] Hopsatee er hoort ook een assessment bij. Dat vind ik wel spannend. Er zijn wat iq-punten gesneuveld de afgelopen jaren. ππ Wat ga jij doen?
Hopsatee [verwijderd] Is ook spannend! Is het een dag assessment of online? Ik mag doorgroeien naar een ''hogere'' functie. Licht ik nog wel eens toe als het officieel zover is ;-)
Piep2016 Tot vandaag kon je solliciteren en vanmorgen kreeg ik al op tijd telefoon dat ik uitgenodigd ben voor het eerste gesprek wat morgen al staat te gebeuren π het word allemaal heel erg echt nu!
Hopsatee Piep2016 5 jaar is prima hoor! Een jaar is vaak ''te kort'' (maar als het verklaarbaar is ook prima hoor) en meer dan 10 jaar is vaak weer ''te lang'' π
[verwijderd] Voor mijn huidige werk zie ik veel cv's. Ik vind 4 a 5 jaar bij een werkgever normaal. Als je lang bij dezelfde werkgever zit moet je wel verschillende functies hebben gedaan. 10 jaar dezelfde werkgever en functie vind ik niet interessant.
Piep2016 Nope helaas, uiteindelijk bleek de functie voor nogal wat meer uur en wat meer uur vind ik prima maar het dubbele gaan werken van wat ik nu doe wil ik niet. Dank je wel dat je het nog vraagt π