De titel van jouw autobiografie:
Mysterieus
De acteur die jouw rol speelt wanneer je autobiografie verfilmd wordt:
Blu del Barrio
Het liedje onder de openingscredit:
https://www.youtube.com/watch?v=06ht9MyJLT4 Running with the wolves van Aurora,
AURORA wrote this during the blood moon in 2014. It's a song about freedom and joining nature again, getting away from phones and radio and all the stuff we keep around us.
Het liedje dat gedraaid wordt wanneer je de boksring instapt:
Dit vond ik echt een hele moeilijke 😛 Ik geloof niet dat ik het perfecte intimiderende nummer kan vinden, maar doe maar South of heaven van Slayer https://www.youtube.com/watch?v=XtLvlaGJJEU
Wat jouw buren over je zeggen wanneer Hart van Nederland verslag brengt van je plotselinge dood:
Geen idee, ik denk dat ze het erg vinden maar ook dat ze me eigenlijk nooit spraken.
Wat zou je wel willen, maar gun je jezelf niet?
Ik gun mezelf alles.
Welke woorden slikte je onlangs in?
Geen idee.
Welke woorden flapte je er onlangs tóch uit?
Ik vertelde een collega een heel verhaal over mijn vulpen en toen bedacht ik me dat dat totaal niet boeiend was en vroeg ik me af waarom ik dat vertelde. Verder ben ik niet zo’n floeperd.
Waar gaf je een ander een goed gevoel mee?
Ik vertelde een collega dat ze er goed uit ziet en dat ze echt geen botox nodig heeft, maar dat ik haar nog steeds lief vind als ze dat toch gaat doen.
Wat zou een goede alternatieve carrière voor jou zijn?
Documentairemaker.
Beschrijf je perfecte 70ste verjaardag:
Dan ben ik fysiek en mentaal nog helemaal in orde, woon ik in een mooi huisje in de natuur waar dan mensen op bezoek komen waar ik veel van hou, maar niet teveel mensen zodat we nog wel diepgaande gesprekken kunnen voeren. Ik hoop dat ik dan tevreden terugkijk op mijn leven, maar dat ik ook zin heb in de komende 30 jaar. En dat we de klimaatverandering op tijd hebben weten te stoppen, dat zou fijn zijn.
Beschrijf je superhero-kostuum:
Een kruising tussen Trinity uit the Matrix en een ninja elf. Dus zoiets maar dan zie ik er cooler uit dan deze larper:
Beschrijf de villa die je koopt wanneer je 100 miljoen wint:
Natuurlijk, creatief, veel organische vormen, beetje in Hundertwasser stijl.
Welk plaatje gebruik je als achtergrond op je telefoon?
Hoe heet het laatste boek dat je gelezen hebt en wat vond je ervan?
Het laatste boek dat ik ook echt heb uitgelezen is de Boekbinder van Bridget Collins, een historische roman met een vleugje fantasy. Ik vond het een heel mooi en ook verassend boek.
Wie moet er onmiddellijk verdwijnen van tv?
Matthijs van Nieuwkerk
Van wie zien of horen we niet genoeg?
Klimaatwetenschappers en kunstenaars.
Waar mogen mensen wel wat meer mee bezig zijn volgens jou?
Lange termijn denken.
Waar zou jij meer verstand van willen hebben of meer over willen weten?
Bètawetenschappen, maar die snap ik nooit met mijn alphahoofd.
Dump een random plaatje: