De titel van jouw autobiografie:
"Het is niet mijn schuld dat je andere verwachtingen van me had" - een verweerschrift
De acteur die jouw rol speelt wanneer je autobiografie verfilmd wordt:
Dascha Polanco
Het liedje onder de openingscredit:
Sympathy for the Devil - Rolling Stones
https://youtu.be/GgnClrx8N2k
Het liedje dat gedraaid wordt wanneer je de boksring instapt:
Gasolina - Daddy Yankee
https://youtu.be/BwqzK-VsaUw
Wat jouw buren over je zeggen wanneer Hart van Nederland verslag brengt van je plotselinge dood:
"Ze deed weinig aan de tuin en ze liep altijd hard te bellen. Maar I guess dat we d'r zullen missen. Ze kon wel goed fileparkeren."
Wat zou je wel willen, maar gun je jezelf niet?
Pizza met 4 soorten kaas bestellen voor de lunch.
Welke woorden slikte je onlangs in?
"IK WIL AANDACHT"
Welke woorden flapte je er onlangs tóch uit?
"Volgens mij is ze niet zo goed in geschreven taal, ik begrijp niks van haar mails." (echt heel lullig en het zei meer over mezelf dan over haar)
Waar gaf je een ander een goed gevoel mee?
Cadeautje voor een vriendin.
Wat zou een goede alternatieve carrière voor jou zijn?
Kunstenaar, architect of onderzoekspsycholoog.
Beschrijf je perfecte 70ste verjaardag:
Met al mijn vrienden in een mooi groot huis ergens in de bossen of aan de kust. We blijven daar een paar dagen en hebben uitgebreide diners met veel wijn. We dansen (voor zover dat lichamelijk mogelijk is) en houden dronken speeches bij een kampvuur.
Beschrijf je superhero-kostuum:
Oversized driedelig pak, zonnebril en Air Jordans.
Beschrijf de villa die je koopt wanneer je 100 miljoen wint:
Iets brutalistisch of van de Bossche school. Een oprijlaan met cypressen. Een inpandig zwembad en een grote snoezelruimte. Een gymzaaltje voor fysiotherapie. Een gastenverblijf voor verzorgend personeel. Een grote, omheinde tuin met trampolines en schommels en bijzonder tegelwerk. Een losstaand atelier voor mij, met een kleine expositieruimte en een cursusruimte eraan vast. Voor @LucP een geluiddichte kamer met een drumstel en een kantoor met zo’n grote stoel waarin hij zich kan omdraaien en kan zeggen “I’ve been expecting you”.
Welk plaatje gebruik je als achtergrond op je telefoon?
Hoe heet het laatste boek dat je gelezen hebt en wat vond je ervan?
De Wetten van Connie Palmen. Heel fijn boek, dat ze zelf betoverend traag voorleest in Storytel. Het verhaal an sich was niet heel bijzonder, maar de taal van Palmen en de gedachteprocessen van de hoofdpersoon wel.
Nu lees ik De winter voorbij van Isabelle Allende.
Wie moet er onmiddellijk verdwijnen van tv?
Die drie losers van Voetbal International.
Van wie zien of horen we niet genoeg?
Denkers en dichters.
Waar mogen mensen wel wat meer mee bezig zijn volgens jou?
Waar we onze waarden op baseren en of de huidige normen nog wel aansluiten bij wie we zijn en wat we over onszelf weten.
Waar zou jij meer verstand van willen hebben of meer over willen weten?
Rechten, wetten, neuropsychiatrie, antropologie.
Dump een random plaatje: