[verwijderd] Ik zei al: thank God hebben jullie eerst met een hond geoefend!
Ik kan nog geen wasje ophangen of ff rustig poepen of hij zit met z'n bek de prullenbak leeg te vreten, ander eten te jatten, grijpt eten uit de handen van de kinderen, als hij de kans heeft verscheurt hij hun knuffels, etc. En dat alles met zo'n sullige kop. Zoals ik dus hierboven zei: hij is heel lief, maar ik trek hem slecht 😆🙈
Edit: en toen hij nog om de week de hele week bij ons was, ging het wel beter omdat ik er streng in was. Maar bij N. z'n ex mag ie alles, dus dat heeft gewoon geen nut. Beest heeft ook ruim 10 kilo overgewicht, is gewoon zielig en ongezond..
De reden dat ie hier nu doordeweeks niet meer is, is omdat N. nu overdag werkt heel de week. Eerst als DJ natuurlijk alleen de avonden/nachten, maar nu komt het grootste gedeelte van de zorg op mij neer als ie hier doordeweeks zag, dus gelukkig zag N. zelf in (zonder dat ik het moest aankaarten) dat het geen meerwaarde had en hij beter alleen de weekenden kon komen. Gelukkig is zijn ex daar heen blij mee, die heeft verder ook niet echt iemand..