Famofthree Deliana Ja ik was gister in Utrecht..onweer/regen.. hier ( kop v noord Holland)gistermiddag en vandaag ook zonder jas.wel lange mouwen naar buiten .
Deliana Famofthree hmmm lekker dan... ik woon net niet in de Kop van Noord-Holland. Als ik dit had geweten was ik 20 km verder gaan wonen ๐คฃ Het is hier wel zomaar droog vandaag!
Manque Nog een trampoline actiefoto. Hij is helemaal verslaafd aan dat ding! En het net is aan vervanging toe ๐
Hooyo-shimbir Oudste dochter oefent met tekenen. Ik ga nu met de jongste naar logopedie en vanmiddag ook even tekenen! Zo zin in. Heb er de laatste maanden geen tijd voor gehad maar deze periode op school is wat rustiger dus ga het toch weer wat vaker oppakken!
Zuremat [verwijderd] Nope! Gelukkig niet ๐ Hij is eigenlijk vooral bij zijn ex. Van vrijdagavond tot zondag is hij hier, en geregeld ook een weekend niet ๐
Zuremat [verwijderd] hahaha ja zoiets! Hij is heel lief hoor, doet geen vlieg kwaad. Maar hij luistert zo slecht en maakt m'n huis zo ontzettend goor, daar kan ik heel slecht tegen ๐
[verwijderd] Zuremat ja dat doen honden ja. katten trouwens ook. Dan geen modder maar wel haren en nagels in je meubilair. Weet je zeker dat katten een goed idee zijn ?๐
Zuremat [verwijderd] Ik heb al katten gehad. En m'n moeder heeft een klein hondje en die trek ik heel goed haha. Maar dit beest gaat constant met zijn slobberbek over de vloer, daar ben ik echt allergisch voor. Gelukkig totaal niet vergelijkbaar met katten ๐
Tantetil Zuremat ik zou daar ook echt niet tegenkunnen. Sowieso heb ik al een soort obsessie met vlekken op de vloer. Ik vind grote honden ook vaak stinken. Maar hij ziet er wel zoooo lief uit.