Manque Vulpen Is het ook đ Vermoeiend van tijd tot tijd, maar wel zo heerlijk om je kind te zien genieten en samen te lachen over zoiets simpels als op en neer springen.
Hopsatee Tantetil naar natte hond đ¤ĸ Ik kan daar ook niet goed tegen. Maar hij ziet er inderdaad wel lief uit, als een goedzak!
[verwijderd] [verwijderd] geniale foto! Hij krijgt het gewoon voor elkaar om er uit te zien alsof hij supercomfortabel ligt đ
[verwijderd] [verwijderd] hij lag ook wel comfortabel, 2 vesten als matras en een opgerold vestje als kussentje. Hij is niet zo moeilijk, haha
Kipsate We zijn vandaag begonnen met de muren van Lina haar kamer op te pimpen. Ik kon steeds maar geen behang naar mijn smaak vinden. Ben nu dus als experiment begonnen pompommetjes op de muur te lijmen đ¤ Volgende lading pompommetjes is onderweg. En kijk mevrouw chillen in der schommel đ.
[verwijderd] Door de sluiting van de Ikea duurde het verjaardagscadeau wat F van haar vader heeft gehad wat langer, maar de kast die ze wilde is er eindelijk đ