🔒️ NU (fototopic)
[verwijderd]
Liekje81 oh wauw jeetje, dat is bizar! Ik ben ooit een keer als kind op schoolreisje in een pretpark geweest wat ik supertof vond, maar ik wist niet welke. Nog steeds schiet het af en toe door me heen omdat ik er met mijn kinderen heen wil. Ik herinner me precies hoe het er uit zag, alleen niet welk park het was. Maar dit is het!! Die attractie is degene die ik me herinner, ik ben daar gewoon 20 jaar naar op zoek geweest!
Tantetil De mensen die mij zwanger hebben gezien vragen standaard: hoe komt het dat zo blank is? Of wat apart dat ze zo blank is he?
Vreemden vragen als eerst of ze een blanke vader heeft. Het zijn ook meestal oude mensen. Ze krijgt dan ook standaard zo een lekkere knijp in haar wangen van ze.
- Bijgewerkt
[verwijderd] Ik wilde al bijna reageren op je in het klaagtopic dat je echt eens naar Drievliet moet! Wat toevallig zeg!!
Niet nu, maar vanmiddag. Water was heerlijk, maar KOUD
[verwijderd]
Liekje81 echt stom, ik heb vanmiddag nog gegoogeld of drievliet misschien een alternatief was! Vind het wel een serieuze optie nu, even kijken wat de rest willen doen.
[verwijderd] volgens mij krijg je tweede kaartje gratis met ah spaarkaart.
[verwijderd]
Tantetil dat ga ik niet meer redden, als we gaan dan wordt het dinsdag al en moet nog beginnen met sparen
Maar mocht het nou alsnog bb worden, en drievliet een andere keer hou ik het in mijn achterhoofd!
[verwijderd]
Ieder jaar weer, die stomme toren blokkeert mijn zicht op de vuurwerkshow.
Liekje81 Ben benieuwd wat de chirurg zegt. Hopelijk zullen die scheuten meevallen.
Snap ik helemaal hoor, die dip. Het is natuurlijk een mega hectische periode geweest. Met heel veel zorgen en angst om je man, maar daarnaast ook alles thuis wat doorgaat. Geef jezelf ook de ruimte en tijd om dingen te verwerken
[verwijderd]
[verwijderd] ik wilde hier een hele foute en ongepaste reactie op geven . Gelukkig net op tijd op mijn handen gaan zitten... Maar gelukkig kun je toch nog de uitschieters zien...
[verwijderd]
[verwijderd] nou wil ik het ook weten ook!
- Bijgewerkt
Tantetil Dat valt dus ook erg mee, zij is blanker dan hem. Maar ja hij heeft natuurlijk ook al wat zon in zn leven gehad.
De mensen om ons heen zeiden allemaal in het begin, ach joh die ogen veranderen nog, ze kleurt nog wel bij. Nu komen ze daar wel op terug haha.
Het is dat je aan mij niet kan zien dat ik halfbloed ben. Wel een grappig feitje is dat mijn moeder hetzelfde met mij heeft meegemaakt. Blanke moeder met een donker kindje. Hoevaak haar is gevraagd of ik haar oppas kindje was haha.
[verwijderd]
Deliana Voor 8 en 10 absoluut nog leuk hoor! Met pubers zou ik eerder voor een ander pretpark kiezen, maar ook voor hen is het heus geen straf om naar Drievliet te gaan. Zij zouden zich er ook echt nog wel kunnen vermaken.
Ik ben onlangs als begeleider meegeweest op schoolreisje naar Drievliet. We gingen met de bovenbouw.