Uitzicht vanaf mijn werkplek vandaag.
đī¸ NU (fototopic)
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Toch even een beetje een positief puntje vandaag. Mijn vader kwam vanmiddag langs met een nieuw tv-meubel (en nieuwe films op de harde schijf die er bovenop ligt ) en ik heb een magnum caramel double.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ze hebben voor de leeftijd van jou kids echt wel leuke atracties nog bij drievliet
[verwijderd]
Blikjes cola in je vriesvak stoppen blijkt geen goed idee. Het resultaat van een ontploft blikje cola. De bovenkant is er gewoon afgevlogen. Ik schrok mij werkelijk het apenzuur .
[verwijderd] oh help!
[verwijderd]
[verwijderd] ohhhhhhhhhhhhh nee, wat een bende!
[verwijderd] Nou, dan heb je wat te doen
[verwijderd] jeetje mineetje! Ik wilde dat gister ook nog doen. Goede nieuws je hebt nu wel een cola slush!
[verwijderd]
Het is alweer schoon, maar wat een kracht. Van twee blikjes is de hele bovenkant eraf geblazen. Ik zat in de buurt en ik zag plotseling de koelkastdeur open knallen en twee blikjes cola naar buiten vliegen inclusief diepvriezerdeurtje. Het is een huurkoelkast van de camping .
[verwijderd] waarom heb je eigenlijk snoep en pindakaas in de koelkast?
[verwijderd] wow cool! Jammer dat je het niet op film hebt, zou ik leuk vinden voor in de les
Wel balen van die zooi, hoewel die cola slush er best lekker uit ziet..
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Tantetil pindakaas bij bijna 40 graden wordt pindasoep. Het snoep geen idee. Dat hebben de kinderen erin gelegd .
[verwijderd]
Pimpelmeesje 3 blikjes met slush puppy gered . Daarvan is alleen het lipje eraf geknald.
Oh my god:
[verwijderd] Hahaha wat een zooi! Goed om te weten, had mij ook zo kunnen gebeuren
[verwijderd]
Hebben wij eens gehad, ook op de camping, toen man wat flesjes bier snel koud wilde hebben. Om ze daarna te vergeten uiteraard...