Kipsate Ja soms denk ik, waar zouden we het over hebben als zij niet zo blank was hahah. En ik overdrijf niet he, het is echt altijd gespreksonderwerp.

In het begin stoorde ik me er niet aan, nu heb ik zoiets van, ik weet het nu welπŸ˜πŸ™„, vooral van de mensen waar ik het al tig keer mee over gehad he . Maar ben super trots op mn blondie blue eyes😁😁! En met een beetje geluk krijgt ze wel mijn krullenπŸŽ‰πŸŽ‰

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] Ach, wees blij dat ze op een leeftijd is dat ze het niet via Facebook doet, waardoor ze vanuit het hele land komen en de ME eraan te pas moet komen. 😁 Via dit papiertje blijft de schade denk ik beperkt.

Liekje81 Leuk dat jullie zoveel ondernemen met Dafne! Hoe gaat het nu met je man? Alweer een tijdje geleden dat ik iets gelezen heb maar dat kan ook aan mij liggen hoor

Liekje81 die is ook echt eng. Je zit helemaal niet vast met een riempje of wat dan ook. Iewl nooit meerπŸ˜‹

• [verwijderd]

[verwijderd] Als mijn dochter er bij was geweest had ze ze allemaal overgekocht haha

Hooyo-shimbir Haha, 'vroeger' deed ik dat soort dingen gewoon, nu denk ik idd soms: waarom vond ik dat toen leuk? Maar ja, ga wel gewoon met dr mee volgend jaar, haha.

Liekje81 ik doe t ook nogsteeds maar niet met veel plezier 😜 nouja bij deze dan. Ik ben dol op alle soorten achtbanen.

Madeliefje06 Lief dat je het vraagt! Er is ook weinig te melden eigenlijk, omdat het zo goed gaat. Laatste 3 weken heeft ie 4 dagen per week 1-1,5 uur gewerkt. Niet zn eigen zware werk, maar bv bolletjes inpakken, dingen afwegen en dat soort dingen (is bakker)
            Na onze vakantie (eind augustus weer beginnen) gaat ie dat een beetje opbouwen.
            Paar weken geleden wel ineens stress. De nekbrace was 2 weken af, toen ie ineens een soort van zenuwscheuten vanuit zn nek door zn lijf kreeg. Op advies van huisarts weekje afgewacht. Toen heb ik vriend de poli neurochirurgie laten bellen, moest ie nu komen naar de spoedeisende hulp. Komt ie daar aan, meteen een polsbandje om met zn gegevens, foto's van zn nek. We waren echt bang dat ze m zouden houden. Gelukkig waren de foto's goed. Ze denken aan littekenweefsel binnenin en krijgt over 1,5 week een MRI nog. Dus dat was ineens wel spannend.
            Maar al met al gaat het goed en is ie zelfs mee in een achtbaam geweest vandaag. Over de kop dingen doet ie niet, maar zo'n ding waar dafne ook in mag, kan prima.

Hooyo-shimbir Ja, achtbanen vind ik ook echt leuk! Vroeger ging ik bv vooral.op de kermis in van die enge dingen, dat doe ik nu niet meer πŸ˜‚
              Zoiets als dit

Louelle81 Ook consultaitebureau maakt er letterlijk altijd een opmerking over.

Ze zijn daar gewoon superinspiratieloos, aan ons is al 2x gevraagd of we zussen zijn. Want het is zΓ³ veel logischer om je zus ipv je partner mee te nemen...

Liekje81 Fijn dat het goed gaat! Die MRI is nog wel even afwachten dan. Is littekenweefsel erg? Kan er dan vaker zo’n scheut komen?
                  Ik had in ieder geval niet gedacht dat hij nu al langzaam aan aan het werk zou zijn na de eerste berichten destijds. En zulke uitjes kan ondernemen. Echt fijn dat alles zo goed loopt. En respect hoe jij het allemaal gedaan hebt. Nu nog even genieten van jullie vakantie!

Madeliefje06 Nee, daar doe je niks aan denk ik. Geen idee, horen we dan bij de neurochirurg.
                    De neurochirurg had ook gezegd tijdens de laatste afspraak (volgend jaar pas terug eigenlijk) dat hij niet verwacht had dat hij al zo snel hersteld was. We gingen er vanuit dat ie tot januari uit de running was op werk.
                    Ik had een paar weken geleden wel echt een dip. Veel kwam weer boven. Ik ben toen hij uit zh was meteen weer gaan werken. Had mezelf weinig tijd gegund dingen te verwerken. Ik heb het er soms nog steeds moeilijk mee.
                    Nog een weekje werken en dan lekker vakantie. Nog een weekje naar Zuid-Limburg. Waardevol dat we het nog allemaal kunnen doen samen!

Vulpen Meen je dat!? Sjeez zou me kapot schamen!!!

Hier had ik man maar een keer meegenomen, dacht dat het wel zou helpen. Maar toch een keer daarna moest ze weer een opmerkong erover makenπŸ™„. Vermoeiend gewoon haha

• Vulpen hebben hierop gereageerd.