[verwijderd] ja Dartmoor!

[verwijderd] haha ja dat verbaasde me zo, ik heb hier bijna nergens bereik, zelfs in de dorpjes niet, maar hier dan weer wel πŸ˜›

Tantetil heel klein en schattig met een prachtige tuin erbij! En hele aardige eigenaren, we zitten ook echt op een toplocatie. Foto’s plaatsen lukt helaas weer niet.

Kipsate zou ook wel heel toevallig zijn als ik je had gespot. De baby zou ik zeker wel herkennen, maar ik dacht al wat zou ik dan zeggen. Dan denk ik wel meer wat zeg je als je iemand denkt te herkennen?

Tantetil ik zou heel hard "tantetil" roepen en vervolgens snel wegduiken πŸ˜†

Mij herken je van een km afstand waarschijnlijk. We zijn altijd een hele bezienswaardigheid.

Met de superlekkere ingrediΓ«nten uit het door @[verwijderd] gewonnen pakket (maar hoefde het niet, dus ik mocht hem ontvangen), heb ik deze burgers gemaakt. Ik ben echt geen keukenprinses, en heb weinig zelfvertrouwen wat koken betreft, maar ik durf oprecht te zeggen dat dit wel de lekkerste burgers zijn die ik tot nu toe gegeten Γ©n gemaakt heb! πŸ˜πŸ‘ŒπŸΌ

Louelle81 Ja, Ik snap het ergens wel. Ik ben Nederlandse, draag een hoofddoek loopt met 3 jonge kindjes waarvan 1 super blond. Ik krijg echt wekelijks wel de vraag of mijn jongens tweeling zijn omdat mensen het gewoon niet helemaal kunnen plaatsen. En mijn oudste is echt een sociaal dier, die zwaait naar iedereen, zegt hallo tegen elke voorbijganger. En dan de middelste die in zijn "nee" en krijsfase zit. En ik probeer ondertussen de kudde tevreden te houden. Moet soms best een grappig gezicht zijn.

Kipsate πŸ˜†πŸ˜„. Persoonlijk vind ik dat fantastisch om te zien!Die diversiteit! Maar snap helemaal dat het soms lastig is als mensen je na kijken etc.

Zelf heb ik dat met dochter. Je hebt gezien hoe blank ze is, blond haar en blauwe ogen. Ik ben zelf donker, met zwart haar en donkere ogen. Het is hier werkelijk altijd onderwerp van gesprek met iedereen, ook met mensen waar ik het al een keer mee over gehad heb!

Vreemden op straat komen op me af om te vragen hoe het komt dat dochter zo blank is. Ook consultaitebureau maakt er letterlijk altijd een opmerking over. Ik ben zΓ³ gaan twijfelen dat ik tig keer mn bevalling foto's terug heb zitten kijken of zij wel echt mijn kind isπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆ.

Echt elke dag word ik erop gewezen. Ik zie het niet, maar omdat het altijd onderwerp is, maken mensen mij er steeds bewust van. Zal straks eens een foto plaatsen. Ik zeg eerlijk het contrast is ook groot. Want dochter is niet eens getint maar gewoon echt blank. Maar om het er nou elke keer over te hebben ben ik kotsbeu. Zo dat lucht op hahah

Louelle81 Ja, jou dochter is ook wel heel blank en blond dus snap dat mensen kijken en vragen hebben. Maar kan mij heel goed voorstellen dat het niet altijd leuk is. Helemaal als je erdoor aan jezelf gaat twijfelen. Dan zou het leuk zijn als het ook eens ergens anders over gaat. Mijn man heeft het ook heel vaak als hij alleen met de middelste loopt. Maar ik verbaas mij er ook nog steeds over hoe blond hij is uitgevallen haha.

• [verwijderd]

Mijn dochter is een stenenhandel begonnen. Het leverde echter zo weinig op dat ze na 15 minuten heeft besloten ze gratis weg te geven πŸ˜‚.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ze blijkt morgenavond ook een feestje te geven en heeft de hele camping uitgenodigd (ik weet van niks 😳).

[weg foto