Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal β€
Sorry dat ik zo weinig en laat reageer. Ik had verwacht dat ik meteen na de operatie wel gewoon kon reageren hier, maar schijnbaar heb ik het een beetje onderschat.
De operatie was vrij onverwacht, omdat het zo veel risico's heeft wilde ze het eerst niet doen. Maar laatst stelde mijn neuroloog het toch voor omdat de beknelling tegen mijn zenuwen steeds erger werd. Toen moest ik nog worden goedgekeurd met betrekking tot mijn hart problemen. En dat ging eigenlijk allemaal opeens heel vlot.
Ik heb zelf nooit nagedacht over de risico's en het hele herstellen. Ik dacht hoogstens een weekje een beetje rustig aan doen. Ze hebben het wel allemaal uitgelegd, hoor. Maar ze begonnen met uitleggen over het infuus en dat was het enige wat ik echt eng vond dus de rest geloofde ik allemaal wel. Nu ruim 1,5 week later mag ik pas gaan oefenen met wat meer lopen want de zenuw die naar mijn been loopt is bekneld geweest en nog beschadigd. Maar het liefst wil ik gewoon weer de hele dag bewegen, stilzitten/liggen is echt niet aan mij besteed. Maar verder voel ik me nu al een stuk beter dus hopelijk kan ik hier nu weer meelezen en schrijvenπ