[verwijderd] Jessie80 nou! Het regende keihard dus we waren allemaal al binnen en de meeste katten ook. Die zijn inmiddels ook allemaal veilig binnen dus gelukkig is iedereen in orde π
Bloem [verwijderd] Heftig ineens die rukwind. Dat was hier met ook. Ineens onweer, keiharde regen en rukwind. Uit het niks π¬
[verwijderd] Bloem ja maf he, echt uit het niks ineens donker, onweer, keiharde regen en toen dit. Maar de brandweer is al komen kijken, ik denk dat ze morgen de boel komen opruimen.
[verwijderd] [verwijderd] niet dus. Ik hoor net dat ze niks doen, ze kwamen alleen omdat de buurman ze gebeld had. Het moet via de verzekering en die moet dan een hovenier sturen die alles komt opruimen. Tot die tijd geen kinderen en katten naar buiten, dan kan er met hen ook niks gebeuren.
Toch6 Toch6 Klaar denk ik. Heb er 32 maar weet niet hoeveel kinderen ze in de klas heeft π dacht 25
Theezeefje [verwijderd] ik denk dat de brandweer toch alleen komt met dreigende situaties? Bomen op huizen of wegen? Moet eerlijk zeggen dat ik het ook een beetje gek vind dat ze katten uit bomen halen, heb nog nooit een skelet in een boom gezien π
Blue Liekje81 hopelijk niet zo erg als bij ons? Hier trok in 5 minuten de hele lucht dicht, begon het ontzettend te onweren en te regenen. Het leek wel alsof het stormde, zo hard ging het. Dan heb je een probleem als je net met de hele buurt buiten zit haha
Liekje81 Top 10 wel, 8e of 9e denk ik. Maar de tijd kon beter, haha. Ik had het warm en het waait hard. Over 4 weken weer een loop en dan wil ik 45 seconden sneller zijn.