Marshmallow Over 2 dagen de Franse pain au chocolat eten 🤤🤤. Nu nog genoegen nemen met die van de appie (ook lekker).
Sweetl Toch6 leuk! Wij waren zondag in de panne en daar was ook een stuk met om de zoveel meter zo'n bloembak!
Marshmallow Afscheidsboekje gehad van het kdv, met op de laatste bladzijde dit, van zijn lievelingsjuf, geheel wederzijds 😍😍😍
[verwijderd] Marshmallow Hartstikke lief! (Maar juf mag wel mee naar school, ze kan nog wel wat leren geloof ik ;-))
Robije [verwijderd] 🤣Ik kan dat dus niet. Ik heb echt pas vanmorgen ingepakt, van mezelf dan, de meiden hebben t gisteravond voor ze naar bed gingen gedaan. Gingen om 11:30 weg.
Marshmallow [verwijderd] Dat viel me tegen van wel wat meer juffen die daar werken, het was allemaal jou school ipv jouw, maar goed het hart zit op de juiste plek denk ik dan maar 😉
[verwijderd] Mijn favoriete vakantiebezigheid. Het klimbos. Niet nu, maar wel vanochtend en vanmiddag. weg foto
smax [verwijderd] Was vroeger bij ons al vaste prik en nu doe ik het met mijn kinderen vanaf dat ze 3 jaar zijn (zijn nu 4 en 6).
Liekje81 Robije haha, hier hetzelfde! Wij vertrekken zaterdag rond 12 uur, dus ik ga zaterdagochtend inpakken. 😂
Hopsatee Robije Oh dat kan ik echt niet haha. Dan zit ik tegen het plafond van de stress en loopt mijn hoofd over (en zitten we niet gezellig in de auto) 😂