SYRV [verwijderd] mag ik vragen waar jullie zijn (of waren tijdens het maken van de foto)? Het komt me zo bekend voor!
[verwijderd] SYRV arles 😊 (vandaag de juiste stad, vorige week stonden we in ales op zoek naar niet bestaande Romeinse gebouwen en Vincent van Gogh 😬)
Pimpelmeesje Jessie80 ik weet niet waarom je heen blokjes wilt gebruiken, maar gebruik bouillionblokjes van zonnatura, die heeft geen bak zout etc erin
Marshmallow Over 2 dagen de Franse pain au chocolat eten 🤤🤤. Nu nog genoegen nemen met die van de appie (ook lekker).
Sweetl Toch6 leuk! Wij waren zondag in de panne en daar was ook een stuk met om de zoveel meter zo'n bloembak!
Marshmallow Afscheidsboekje gehad van het kdv, met op de laatste bladzijde dit, van zijn lievelingsjuf, geheel wederzijds 😍😍😍
[verwijderd] Marshmallow Hartstikke lief! (Maar juf mag wel mee naar school, ze kan nog wel wat leren geloof ik ;-))
Robije [verwijderd] 🤣Ik kan dat dus niet. Ik heb echt pas vanmorgen ingepakt, van mezelf dan, de meiden hebben t gisteravond voor ze naar bed gingen gedaan. Gingen om 11:30 weg.