Rietjesbeker [weg] Weer terug van vakantie, dochter speelt met water terwijl wij de caravan en auto uitmesten.
SYRV Elwenar Nou inderdaad! Als ik denk aan ons Nederlandse zeewater heb ik altijd vies bruin water in gedachten. Dit ziet er heerlijk uit @Manque!
Manque Het is hier echt hÊÊl erg schoon. Ook niet van dat vieze zeewier enzo. Heel fijn strand. Maar er zijn geen tentjes/toiletten, behalve een frietkot op het parkeerterrein. Maar zo heb ik mijn strand toch het liefst đ
[verwijderd] Manque ziet er geweldig uit! Voor ons veel te ver weg, maar ik hou van zulke rustige plekken.
Dahlia Ligt die dan wat zielig te doen alsof zijn voet eraf valt đ¤Ļââī¸ heeft alleen maar een pleister op een korsje die hij al 3x open heeft gekrabd đđ¤Ŗ Oh scheve nek, sorry đŦ
Toch6 Toch6 zegt man vandaag dat het een lelijke plek is. Euh ja, ik zeg niet voor niks dat het pijn deed he đ
Dahlia Toch6 even foto opgezocht. Had t gemist. Dat is een lelijke blauwe plek ja. Zal nog wel even duren voordat die weg is đ
Dahlia Tantetil dit is echt een enge foto als je heel snel en slecht kijkt en dan opeens beter gaan kijken đ¤Ŗ
Madeliefje06 Tantetil Ik zat 10 seconden naar dat gordijn te kijken of hij het verkeerd had opgehangen ofzo en toen schrok ik đ
Tantetil Madeliefje06 Haha we hebben dit ooit in een horrorfilm gezien. Af en toe doet hij dit ineens....Ik zei toch dat het een groot kind is đ¤Ŗ
Toch6 Nog in bed, genieten van de rust en windje over me heen. 3 kinderen slapen nog, jongste zit bij man in de stuurhut Ah foto op zn kop
Ansji [verwijderd] Wat een bende! đą Ik stop pas gekochte blikjes cola ook wel eens in de ijskast om ze snel koud te krijgen, maar dan moet je ze idd niet vergeten!