Tantetil [verwijderd] jeetje mineetje! Ik wilde dat gister ook nog doen. Goede nieuws je hebt nu wel een cola slush!
[verwijderd] Het is alweer schoon, maar wat een kracht. Van twee blikjes is de hele bovenkant eraf geblazen. Ik zat in de buurt en ik zag plotseling de koelkastdeur open knallen en twee blikjes cola naar buiten vliegen inclusief diepvriezerdeurtje. Het is een huurkoelkast van de camping đŦ.
Pimpelmeesje [verwijderd] wow cool! Jammer dat je het niet op film hebt, zou ik leuk vinden voor in de les đ Wel balen van die zooi, hoewel die cola slush er best lekker uit ziet..
[verwijderd] Tantetil pindakaas bij bijna 40 graden wordt pindasoep. Het snoep geen idee. Dat hebben de kinderen erin gelegd đ¤.
[verwijderd] Pimpelmeesje 3 blikjes met slush puppy gered đ. Daarvan is alleen het lipje eraf geknald.
Cactusje [verwijderd] Hebben wij eens gehad, ook op de camping, toen man wat flesjes bier snel koud wilde hebben. Om ze daarna te vergeten uiteraard...
[verwijderd] Manque ziet er geweldig uit! Voor ons veel te ver weg, maar ik hou van zulke rustige plekken.
Ansji Manque Wij gingen daar ook vaak zwemmen/ surfen toen ik daar nog in de buurt woonde. Mooi helder water, maar een verraderlijke stroming! Vandaar dat het zo schoon lijkt. Mooi plaatje! đ
Rietjesbeker [weg] Weer terug van vakantie, dochter speelt met water terwijl wij de caravan en auto uitmesten.
SYRV Elwenar Nou inderdaad! Als ik denk aan ons Nederlandse zeewater heb ik altijd vies bruin water in gedachten. Dit ziet er heerlijk uit @Manque!
Manque Het is hier echt hÊÊl erg schoon. Ook niet van dat vieze zeewier enzo. Heel fijn strand. Maar er zijn geen tentjes/toiletten, behalve een frietkot op het parkeerterrein. Maar zo heb ik mijn strand toch het liefst đ
Dahlia Ligt die dan wat zielig te doen alsof zijn voet eraf valt đ¤Ļââī¸ heeft alleen maar een pleister op een korsje die hij al 3x open heeft gekrabd đđ¤Ŗ Oh scheve nek, sorry đŦ