[verwijderd] Tantetil nieuw seizoen? En van de weinige series die ik volg ๐ Diazz dat ziet er echt SERIEUS lekker uit!!
[verwijderd] Diazz mijn schoonzus komt niet verder dan het inschenken van een glas wijn ๐. Ook lekker overigens ๐
Diazz [verwijderd] Hahaha, dat zou ik ook helemaal prima vinden. Zolang ik zelf maar niet hoef op te staan๐
Robije Sevenof9 wauw! Hoe mooi! Tantetil Geen @Kipsate te bekennen trouwens. Ach het was je toch alleen om dr kleine dropje te doen ๐คฃ
Sevenof9 [verwijderd] ja Dartmoor! [verwijderd] haha ja dat verbaasde me zo, ik heb hier bijna nergens bereik, zelfs in de dorpjes niet, maar hier dan weer wel ๐
Luuz Tantetil lion king ๐ was even spannend met het geluid en 3D, maar hij deed het super goed๐
Tantetil Lekker in de hitte door het bos sjokken. Hoogtepunt een plassend schaap. Oh en dochter had een appel uit boom. Geen @Kipsate te bekennen trouwens.
Tantetil Robije stttt ๐คฃ. Ik was ook in de V en heb naar jou gezocht hoor, maar jij was ook niet te bekennen
Sevenof9 Tantetil heel klein en schattig met een prachtige tuin erbij! En hele aardige eigenaren, we zitten ook echt op een toplocatie. Fotoโs plaatsen lukt helaas weer niet.