Marshmallow houden
đī¸ NU (fototopic)
Marshmallow houden!
[verwijderd]
@Marshmallow niet houden, maar naar mij toe sturen superleuke jurk, waar is hij van?
Marshmallow keep it! Staat heel leuk!
Marshmallow leuk!
cool! Een hp feestje? Vertel!
[verwijderd]
Puzzelstukje dat (nog ) niet hoor, maar ze wordt maar 1 keer 11, dus dit is de enige kans om deze foto te maken!
Ik heb alleen geen idee wat we daadwerkelijk gaan doen, dus er is een kans dat we inderdaad het hele thema gaan doorzetten.
[verwijderd] ooh super leuk! Laat je het weten!? Mijn oudste is ook gek van hp! Dus misschien doe ik wel ideetjes op...
[verwijderd]
Puzzelstukje doe ik! Hp slingers hangen er het hele jaar door haha, dus dat is geen probleem. Ze wil waarschijnlijk een parfum workshop, maar wellicht dat we daar iets van toverdrankjes van kunnen maken. Even kijken nog, heb nog wel even.
[verwijderd] Supertof!
Zweden!
[verwijderd]
Marshmallow mooi!!!
[verwijderd]
Lovely83 en hoe is het daar? Je zag er nogal tegenop toch om met camper te toeren? Ik ben zo benieuwd hoe het is en of het mee valt. Wij willen deze reis over twee jaar maken.
[verwijderd] bij bon prix!
Thnx meiden, vind hem ook erg mooi, maar dan denk ik nu weer, wanneer doe ik zo'n jurk nou aan?
Marshmallow gewoon als het er warm genoeg voor is. Het is een leuke jurk en staat je super. Niet wachten op een speciaal moment, maar gewoon naar de speeltuin, naar het werk, als je zin hebt. Het is gewoon wasbaar, dus alles kan.
[verwijderd]
Marshmallow overal? Ligt er een beetje aan hoe je hem styled verder denk ik. Mooie ketting voor een avondje uit, spijkerjasje erover voor op het schoolplein. Volgens mij kan je er alle kanten mee op.
[verwijderd]
Het is wennen met ons allen in een kleine camper. Het scheelt dat het mooi weer is en de kinderen dus lekker buiten spelen. Voordeel vind ik dat je echt vrij bent, we staan nu op een camping maar hebben hiervoor 2 dagen gewoon ergens aan zee gestaan. We hoeven niet echt te plannen, we zien wel waar we heen gaan. Dus ondanks de kleine ruimte tot nu toe een mooie ervaring! En ben nu al
verliefd op Zweden!
Marshmallow gewoon, wanneer je wil. Hij staat echt prachtig!
[verwijderd]
Lovely83 het lijkt mij heerlijk! De kleine ruimte zou voor mij geen bezwaar zijn, want ik ben toch het liefst buiten. Wij zijn dan met zijn 4-en met hond. Het gevoel van vrijheid en niks plannen, klinkt echt geweldig. Volgens mij is het qua natuur ook echt prachtig?