[verwijderd] aanvulling; ik lig lekker in mijn eigen bed, na een heel goed en verhelderend gesprek in het andere ziekenhuis.
Zij hebben een heel ander protocol en beleid, waar ik veel meer achter sta, dus ik heb er een goed gevoel bij.
Zij hanteren dag 1 5 uurtjes infuus, naar huis, volgende dag contact om te kijken hoe het gaat en indien nodig opnieuw 5 uur infuus. En zo 4 of 5 dagen lang.
Omdat ik al infuus heb gehad vandaag in het eerste ziekenhuis, tellen ze dit als dag 1.
Morgenochtend dus bellen maar al wel het dringende advies zeker te komen voor die 5 uur, en de rest van de week ook (zeker i.v.m. de hitte).
Mocht het na die dagen nog niet gaan, gaan ze sonde erbij adviseren maar ik heb hoe dan ook altijd zelf de keuze; als ik dat echt niet wil (en ik wil het dus absoluut voorkomen want het is afschuwelijk!!!) dan gebeurt het niet.
Dan houden ze er een paar dagen tussen tot nieuw contact en gaat het dan weer niet, beginnen ze weer bij dag 1.
Allemaal in volledige samenspraak met mij, ik word echt gehoord en serieus genomen en heb altijd zelf de keuze.
Daarbij goede tips gehad wat eten betreft; alles wat glijdt, zonder stukjes o.i.d. en bij voorkeur dingen met vanille, of tomatensoep. Dat schijnt goed te helpen.
Dus met deze hulp en adviezen kom ik de komende weken wel door π