Kipsate Marshmallow Ben ik ook benieuwd naar. Ik hap de bovenkant eraf en lepel de Kaassoufle dan leeg met patatjes 😍
Rietjesbeker Kipsate dat doe ik wel met kroketten, zijkant (kontje) er af eten, leeglepelen met frietjes.
[verwijderd] Kipsate stap 1 is inderdaad een hoekje van de kaassoufle afhalen. Stap 2 is inderdaad deze met patatjes leeg lepelen (heerlijk is dat). Stap 3 de kanten van elkaar af halen. Stap 4 de ribbeltjes eraf eten (kaassoufles zonder ribbeltjes zijn nepperds). Stap 5 is de rest opeten.
Jules De enige 3 uur in de week zonder werk en/of kinderen. Altijd rennen, vliegen en haasten om boodschappen en huishouden te doen. Nu even niet, ik heb mezelf getrakteerd op een broodje carpaccio als ontbijt 😋 En die eet ik niet in losse onderdelen op 😁
Toch6 Even pauze. Drukke dag vandaag. Zorgen dat het huis schoon is. Tuin opgeruimd. Spullen ingepakt (voor 6 weken moet ik wel meer dan 1 set kleding pp meenemen). Sleutel naar de buurvrouw brengen. Om 11u jaarafsluiting van school. Vanmiddag verjaardag neefje. Vanavond bibliotheek. En vroeg naar bed. Morgen tussen half 8 en 8 wil ik vertrekken
Tantetil Net excursie met de klas. Dochter en haar beste vriendin liepen voor mij....ze zijn zo lief voor elkaar.
Toch6 Tantetil stressen heeft geen zin 😆 en ben heel de week al bezig geweest met schoonmaken zodat ik vanavond/morgen alleen nog keer moet stofzuigen en wasbakken en toilet
smax Schuurpapier Ja!! Dat schijnen ze hoe op school ook te doen. Duurt alleen nog twee weken voordat ze vakantie hebben.
Ansji Schuurpapier leuk! Hier gooien ze de kinderen uit het raam...🤣 Uiteraard staat er een bok met daaronder een dikke mat 😏
[verwijderd] Louelle81 dat deed ik vroeger ook met een kroket. Tegenwoordig lepel ik hem gewoon leeg 😂
Louelle81 [verwijderd] Nee bah, dan heb je alleen kroketten drap in je mond, dat voelt zo bleh bleh🤣.